Педагог-логопедтің 2022-2023 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары » А.Байтұрсынов атындағы орта мектеп
Жетісу облысы
Қаратал ауданы білім бөлімінің
"А.Байтұрсынов атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Педагог-логопедтің 2022-2023 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
01
ноябрь
2022

Педагог-логопедтің 2022-2023 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары

                                                                                                        Түсінік хат
      Жалпы білім беру мекемелеріндегі оқушылармен коррекциялық құрылым аспектісі әр түрлі сөйлеу бұзылыстары бар балалармен жұмыс жасау  білім беру, тәрбиелеу жүйесінің құрамдас бөлігі болып табылады. Логопедиялық, коррекциялық-педагогикалық әсер етулер баладағы сөйлеу бұзылыстарын жою және де мектепте оқу процесінде қиындық тудырмауға болысады. Мақсатқа жету жеке және фронтальды сабақтарда логопедтің түзету   жұмысымен  жүзеге асырылатын, сонымен қатар сынып жетекшісімен, ата-анасымен бір қалыпты сөйлеу тәртібін құру негізінде шешілетін білім беру, тәрбиелік, түзету мен дамыту әдістерін кеңінен қолданумен қамтамасыз етіледі. 
Мақсаты:
Ауызша және жазбаша сөйлеу тілінде бұзылыстары бар балаларға логопедиялық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру, сөйлеу тілі бұзылыстарының алдын алу және түзету жұмыстарын жүргізу.
Міндеттері:
  1. Ауызша және жазбаша сөйлеу тілі бұзылған балаларға диагностика жүргізу.
  2. Сөйлеу тілі бұзылған балалармен түзету жұмыстарын жүргізе отырып әлеуметтік ортаға бейімдеу.
  3. Сөйлеу тілі бұзылыстарының алдын ала отырып, түзете-дамыту арқылы білім беру. 
Жұмыстың негізгі бағыттарыІс-шараларОрындау мерзіміЖауаптылар Қаралды 
1Ұйымдастырушылық бағытыЖаңа оқу жылына арналған      құжаттарды құрастыруҚыркүйекПедагог- логопед
Педагог-дефектолог


Жылдық жұмыс жоспарын құру.Қыркүйек
Жұмыс циклограммасын     құруҚыркүйек

«Логопедиялық түзету сабақтарына балаларды қабылдау туралы» бұйрықҚыркүйек

Оқушылардың жеке құжаттарын жинақтауҚыркүйек

Түзете –дамыту сабақ кестесін құру.Қыркүйек

Логопед көмегіне жүгінетін оқушыларды есепке алуҚыркүйек

Күнделікті сабаққа қатысуы туралы  журналға оқушыларды белгілеу  Жыл бойы

Логопедиялық топтық және жеке сабақ кестесін құру.Қыркүйек 

Оқушылармен логопедиялық түзету жұмыстарын қалыптастыруЖыл бойы



Мектепте медико-психологиялық-педагогикалық консилиумға қатысу.Қыркүйек
Желтоқсан
Мамыр 
Оқу ісі жөніндегі орынбасары
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары 
Арнайы мамандар
Медбике
Сынып жетекші
Ата-ана


2Диагностикалық бағытыБастауыш сыныптарға сабаққа қатысып, жазбаша және ауызша сөйлеу тілінде бұзылысы бар оқушыларды анықтау,оқушылардың дыбысты айтуында, фонематикалық қабылдауымен талдауында,сөйлеу сөзіндегі грамматикалық байланыс құруында, байланыстырып сөйлеуінде бұзушылығы бар оқушыларды анықтау. ҚыркүйекПедагог-психолог
Педагог -логопед
Педагог-дефектолог


Оқушыларға жеке дамыту бағдарламасын
жасау,бекіту.Ұйымдастыру кезеңі
құжаттарды рәсімдеу.
ҚыркүйекПедагог -логопед

1 сынып оқушыларының оқу және жазу дағдыларын тексеру,оқу және жазу дағдылары бұзылған оқушыларды іріктеу.ҚаңтарПедагог-психолог
Педагог -логопед


Жеке сөйлеу қартасын толтыру,жалпы анамнез жасауҚазан Педагог -логопед

3Түзете – дамыту бағытыОқу мен жазуда бұзылысы     бар оқушыларға топтық және жеке сабақтар жүргізу. Жеке және топтық  түзету жұмыстарын жүргізу.       Жыл бойыПедагог -логопед

Дыбысты айту бұзылысы бар оқушылармен жұмыс жүргізу. Дыбыстарды қою. Жыл бойыПедагог- логопед

4
5
6
Ғылыми-әдістемелік жұмыс

Сөйлеу тілінің бұзылыстары мен оларды диагностикалау жөнінде әдістемелік кітаптарды оқу.Жыл бойыПедагог- логопед

Логопед мұғалімдер мен арнайы педагогтарға арналған  семинар-практикумдарға қатысу.ЖылбойыПедагог- логопед
Педагог-дефектолог


Баспасөзге мақала, сабақтар жариялау. 
Біліктілікті арттыру курстарынан өту. 
МамырПедагог- логопед
Педагог-дефектолог


Түзету жұмыстарының нәтижесіне талдау жүргізу. Әр тоқсанда  атқарылған жұмысты талдау.Әр тоқсан сайынПедагог- логопед

Ата-аналармен жұмысАта-аналарды балаларының диагностика қорытындысымен таныстыру. Тексеру нәтижелерімен таныстыру, анамнез жинау.ҚыркүйекПедагог-логопед
Педагог-дефектолог


Ата-аналар жиналасына қатысу. Баяндамалар оқу, кеңес беру.
Ата-аналар мен мұғалімдердің сұранысы бойынша. 
Жыл бойыПедагог-психолог
Педагог -логопед
Педагог-дефектолог


Ата-аналарды, сынып жетекшілерді оқушылардың нәтижелерімен таныстырып отыру. Түзету жұмыстарымен таныстыру.Жыл бойыПедагог -логопед
Педагог-дефектолог


Мектеп ұжымымен жұмысСынып жетекшілерімен бірге балалардағы тіл бұзылыс түрлерін, жазу, оқу бұзылыстарын анықтау.ҚыркүйекПедагог-дефектолог
Педагог -логопед
Сынып жетекшілері


Логопед, психолог, әлеуметтік педагог  мамандарымен бірлесіп жұмыс жасау.Жыл бойыАрнайымамандар

Логопедия сұрақтары бойынша кеңес беру.Жыл бойыПедагог -логопед

Өз білімін жетілдіруЖыл бойыПедагог-дефектолог
Педагог -логопед


7Аналитикалық бағытЖылдық қорытынды жұмыс есебі, келесі оқу жылына арналған жұмыс жоспарының проектісін қарау.Мамыр Педагог-дефектолог
Педагог -логопед


Педагог-логопед: С.Е.Кыдырбекова
Бекітемін______________   
«Ахмет Байтұрсынов атындағы 
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов 
                        Логопед  маманының   қараша айына арналған жұмыс жоспары
Апта Жұмыс бағытыЖұмыс түріҚолданылатын әдістемелер түріЖауаптыларҚай жерде қаралады
І
Әдістемелік ұйымдастырушылықОқушылардың сабақтарға қатысуын журналға белгілеуАрнайы бағдарламаС.КыдырбековаЖеке жұмыс


Оқушылардың зерттеу барысындағы жазбаша жұмыстарын тексеруҰйымдастыруС.КыдырбековаЖеке жұмыс
IIМұғалімдермен бірлескен іс-әрекетМұғалімдерге балалардың сөйлеу тіліндегі кемістіктері жөнінде баяндауҰйымдастыруПедагог-логопед С.Кыдырбекова
сынып жетекшілері
Жеке жұмыс
ІІIТүзету жұмыстарыЖазбаша сөйлеу тіліндегі ақаулықтарды түзету жолдары.
Фонетикалық-фонематикалық
1.Дыбысты дұрыс қою
2. Басқа дыбыстармен ажырату
1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналарЖеке жұмыс
ІVДайындық кезеңіЖазбаша жазу кемшіліктерін түзету
  1. Циклограммаға сай топтық және жеке сабақтар 
1сынып,
С.Кыдырбекова
Жеке жұмыс
Бекітемін______________    
«Ахмет Байтұрсынов атындағы 
 МДШО бар орта мектебінің» директоры
 Ж.К. Төлегенов 
Логопед  маманының   желтоқсан айына арналған жұмыс жоспары
Апта Жұмыс бағытыЖұмыс түріҚолданылатын әдістемелер түріЖауаптыларҚай жерде қаралады
І
Әдістемелік ұйымдастырушылықОқушылардың сөйлеу карталарын толтыру Арнайы бағдарламаС.КыдырбековаЖеке жұмыс


Оқушылардың тексеріс журналына тіркеу ҰйымдастыруС.КыдырбековаЖеке жұмыс
IIМұғалімдермен бірлескен іс-әрекетЖалпы тіл бұзылыстары бар балалар туралы баяндама оқуҰйымдастыруПедагог-логопед С.Кыдырбекова
сынып жетекшілері
Жеке жұмыс
ІІIТүзету жұмыстарыБалалармен түзете-дамыту жұмыстарын жүргізуОқушылардың сөйлеу тілін дамыту1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналарЖеке жұмыс
ІV
Ауызша және жазбаша сөйлеуінде бұзылыстары бар оқушылармен логопедиялық түзету сабақтарын жүргізу.Топтық және жеке сабақтар Педагог – логопед
С.Кыдырбекова
Жеке жұмыс
Бекітемін______________    
«Ахмет Байтұрсынов атындағы 
 МДШО бар орта мектебінің» директоры
 Ж.К. Төлегенов 
Логопед  маманының   қаңтар айына арналған жұмыс жоспары
Апта Жұмыс бағытыЖұмыс түріҚолданылатын әдістемелер түріЖауаптыларҚай жерде қаралады
І
Әдістемелік ұйымдастырушылықАуызша және жазбаша сөйлеу тілін тексеруАрнайы бағдарламаС.КыдырбековаЖеке жұмыс


Оқушылардың тексеріс журналына тіркеу ҰйымдастыруС.КыдырбековаЖеке жұмыс
IIМұғалімдермен бірлескен іс-әрекетМұғалімдерге логопедтік бекіту сағаттары өткізуді тапсыруҰйымдастыруПедагог-логопед С.Кыдырбекова
сынып жетекшілері
Жеке жұмыс
ІІIТүзету жұмыстарыДиалогтық сөйлеу тілін дамытуӨз ойын айта білуге, сұрақ жауап арқылы қарым қатынасқа түсе білуге үйрету1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналарЖеке жұмыс
ІV
Жекелей түзету бағдарламасы  бар балалармен жұмысЛексико грамматикалық сөздік қорын молайту, дыбыс айту кезіндегі қателіктерді түзеуПедагог – логопед
С.Кыдырбекова
Жеке жұмыс
 Бекітемін______________   
«Ахмет Байтұрсынов атындағы 
 МДШО бар орта мектебінің» директоры
 Ж.К. Төлегенов 
                  Логопед  маманының   ақпан айына арналған жұмыс жоспары
Апта Жұмыс бағытыЖұмыс түріҚолданылатын әдістемелер түріЖауаптыларҚай жерде қаралады
І
Әдістемелік ұйымдастырушылықЖеке және топтық сабақтарға оқушылардың қатысуын журналға белгілеу
Арнайы
 бағдарлама
С.КыдырбековаЖеке жұмыс


Ауызша және жазбаша сөйлеу тілін тексеруҰйымдастыруС.КыдырбековаЖеке жұмыс
IIМұғалімдермен бірлескен іс-әрекетЖалпы тіл бұзылыстары бар балалар туралы баяндама оқуҰйымдастыруПедагог-логопед С.Кыдырбекова
сынып жетекшілері
Жеке жұмыс
ІІIТүзету жұмыстарыТұтықпасы бар балалармен жұмыс Оқушыларды асықпай дұрыс сөйлеуге дағдыландыру, тыныс алу мен ритмикасын түзеу1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналарЖеке жұмыс
ІVСөздік қорын молайтуДиалогтық сөйлеу тілін дамытуӨз ойын айта білуге, сұрақ жауап арқылы қарым қатынасқа түсе 
білуге үйрету
Педагог – логопед
С.Кыдырбекова
Жеке жұмыс
Бекітемін______________    
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
 МДШО бар орта мектебінің» директоры
 Ж.К. Төлегенов 
                                       Логопед  маманының   наурыз айына арналған жұмыс жоспар
Апта Жұмыс бағытыЖұмыс түріҚолданылатын әдістемелер түріЖауаптыларҚай жерде қаралады
І
Әдістемелік ұйымдастырушылықОқушыларды жеке және топтық сабақтарға қатысуын журналға белгілеу
Арнайы бағдарламаС.Кыдырбекова Жеке жұмыс
IIМұғалімдермен бірлескен іс-әрекетМұғалімдерге балалардың сөйлеу тіліндегі кемістіктері жөнінде баяндауБалалардың сөйлеу деңгейімен таныстыруПедагог-логопед С.Кыдырбекова сынып жетекшілеріЖеке жұмыс
ІІIТүзету жұмыстарыОқу және жазу бұзылысы бар балалармен жұмысОқушылардың сөйлеу тілін дамыту1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналарЖеке жұмыс
ІVСөздік қорын молайту Дауыс екпінімен жұмыс. Дауыс екпінін сақтай білуге және сөзді дұрыс айтуға дағдыландыру.Жеке сабақтарПедагог – логопед
С.Кыдырбекова
Жеке жұмыс
VКеңес беру
 іс-әрекеті 
Тіл кемістігі бар балаларды оқытуда оларға ерекше назармен ыңғай жасаукеректілігі туралы мағлұмат беруМұғалімдерге Педагог – логопед
С.Кыдырбекова

Бекітемін______________    
«Ахмет Байтұрсынов атындағы 
 МДШО бар орта мектебінің» директоры
 Ж.К. Төлегенов 
                       Логопед  маманының  сәуір айына арналған жұмыс жоспар
Апта Жұмыс бағытыЖұмыс түріҚолданылатын әдістемелер түріЖауаптыларҚай жерде қаралады
І
Әдістемелік ұйымдастырушылықОқушылардың сөйлеу карталарын толтыру Арнайы бағдарламаС.КыдырбековаЖеке жұмыс


Оқушылардың тексеріс журналына тіркеу ҰйымдастыруС.КыдырбековаЖеке жұмыс
IIМұғалімдермен бірлескен іс-әрекетЖалпы тіл бұзылыстары бар балалар туралы баяндама оқуҰйымдастыруПедагог-логопед С.Кыдырбекова
сынып жетекшілері
Жеке жұмыс
ІІIТүзету жұмыстарыБалалармен түзете-дамыту жұмыстарын жүргізуОқушылардың сөйлеу тілін дамыту1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналарЖеке жұмыс
ІV
Ауызша және жазбаша сөйлеуінде бұзылыстары бар оқушылармен логопедиялық түзету сабақтарын жүргізу.Топтық және жеке сабақтар Педагог – логопед
С.Кыдырбекова
Жеке жұмыс
Бекітемін______________    
«Ахмет Байтұрсынов атындағы 
 МДШО бар орта мектебінің» директоры
 Ж.К. Төлегенов 
  Логопед  маманының   мамыр айына арналған жұмыс жоспары
Апта Жұмыс бағытыЖұмыс түріҚолданылатын әдістемелер түріЖауаптыларҚай жерде қаралады
І
Әдістемелік ұйымдастырушылықОқушылардың сөйлеу карталарын толтыру Арнайы бағдарламаС.КыдырбековаЖеке жұмыс


Оқушылардың тексеріс журналына тіркеу ҰйымдастыруС.КыдырбековаЖеке жұмыс
IIМұғалімдермен бірлескен іс-әрекетЖалпы тіл бұзылыстары бар балалар туралы баяндама оқуҰйымдастыруПедагог-логопед С.Кыдырбекова сынып жетекшілеріЖеке жұмыс
ІІIТүзету жұмыстарыБалалармен түзете-дамыту жұмыстарын жүргізуОқушылардың сөйлеу тілін дамыту1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналарЖеке жұмыс
ІV
Ауызша және жазбаша сөйлеуінде бұзылыстары бар оқушылармен логопедиялық түзету сабақтарын жүргізу.Топтық және жеке сабақтар Педагог – логопед
С.Кыдырбекова
Жеке жұмыс
«Бекітемін»
Мектеп директоры
Ж.К.Төлегенов__________
«___» _________2022ж
А.Байтұрсынов атындағы МДШО бар орта мектебінің  2022-2023  оқу жылына арналған педагог-логопедтің
                                                                                               сабақ кестесі
Оқушының 
аты-жөні
ДүйсенбіСейсенбіСәрсенбіБейсенбі Жұма
1Даниял Асылжан 
15:30-16:15
15:30-16:15
2Алдаберген Ахмет10:30-11:15

10:00-10:45
3Ризабек Алинұр
10:00-10:45

10:00-10:45
4Аскербек Жанайым15:00-15:45
15:30-16:15

5
Жақанша Аяла Асқарқызы

09:30-10:15
09:00-09:45
Педагог-логопед:             С.Кыдырбекова
Бекітемін
Мектеп  директоры __________ 
Ж.К.Төлегенов
     «А.Байтұрсынов атындағы »МДШО бар орта мектебі
     Педагог-логопедтің жұмыс уақытың циклограммасы
                                                                          2022-2023 оқу жылы
КүніСағатыЖұмыстың  тақырыбыСынып
Дүйсенбі9.00-09.30Ата-аналармен жеке кеңес беру жұмыстары

9.30-13.00Сабақ кестесі бойыншажеке түзете –дамытушылық  логопедиялық сабақтарын өткізу1,2,3,4- сыныптары.
13.00-14.00Түскі үзіліс

14.00-17.00Құжаттармен жұмыс жасау
Сейсенбі9.00-09.30Ата-аналармен жеке кеңес беру жұмыстары

9.30-13.00Сабақ кестесі  жеке түзете –дамытушылық  логопедиялық сабақтарын өткізу1,2,3,4-сыныптары.
13.00-14.00Түскі үзіліс

14.00-17.00Құжаттармен жұмыс жасау


            Сәрсенбі9.00-09.30Ата-аналармен жеке кеңес беру жұмыстары

9.30-13.00Сабақ кестесі  жеке түзете –дамытушылық  логопедиялық сабақтарын өткізу1,2,3,4-сыныптары.
13.00-14.00Түскі үзіліс

14.00-17.00Құжаттармен жұмыс жасау
Бейсенбі9.00-09.30Ата-аналармен жеке кеңес беру жұмыстары

9.30-13.00Сабақ кестесі  жеке түзете –
дамытушылық  логопедиялық сабақтарын өткізу
1,2,3,4- сыныптары.
13.00-14.00Түскі үзіліс

14.00-17.00Құжаттармен жұмыс жасау
              Жұма9.00-9.30Құжаттармен жұмыс жасау

9.30-13.00Сабақ кестесі  жеке түзете –дамытушылық  логопедиялық сабақтарын өткізу1,2,3,4- сыныптары.
13.00-14.00Түскі үзіліс

14.00-17.00Құжаттармен жұмыс жасау






1 сынып оқушысы
Даниял Асылжанға                                                        
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Даниял Асылжан
Туған жылы, күні, айы: 31.08.2016
Сынып жетекшісі: Асылжан 2021-2022   жылы даярлық сыныбын аяқтап,2022-2023 оқу жылында 1 сыныбына қабылданған болатын.  Әлеуметтік жағдайы жақсы.Толық отбасында тәрбиеленіп жатыр. Отбасында 3 бала , үлкен әпкесі 7сыныпта оқиды,епкесі Айназ 6 сыныпта оқиды. Асылжанның   жалпы оқуға деген қызығушылығы байқалады, бірақ  қабілеті   жетпейді. Ауызша сабақ айтуға тырысады. Шамасы келгенше өлеңді жаттайды..Күрделі тапсырмаларды орындауға қабілеті жетпейді.  
Педагог-психолог:Есте сақтау қабілеті төмен, зейіні шоғырланбаған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі тұйық, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы  дамыған. Белсенді сөздік қоры жақсы.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті  өте төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды  жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі:  есте сақтауы орташа. 
Педагог-логопед:
 Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты,  дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
 Белсенді  сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры толық қалыптасқан. Л, Р,   дыбыстары қалыптаспаған,дұрыс айта алмайды.
 Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды.
2 сынып оқушысы
Алдаберген Ахметке
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні:  Алдаберген Ахмет
Туған жылы, күні, айы: 03.01.2015 ж.
Сынып жетекшісі: Ахмет 2021 жылдың қыркүйегінен бастап 1 сыныбына қабылданған болатын. Қазір 2 сыныпта оқушысы. Әлеуметтік жағдайы жақсы.Толық отбасында тәрбиеленіп жатыр. Отбасында 3 бала. Ахметтің жалпы оқуға деген қызығушылығы байқалады, бірақ оқу жылдамдығы төмен. Сабаққа қатысу кезінде  белсенділік көрсете алмайды. Ауызша  сабақтарды   әңгімелеуге, мазмұндауға қиналады. Жазуында әріптерді өз мәнінде жазбайды. Мінезі өте салмақты,көп сөйлемейді, тұйық. 
Педагог-психолог:Есте сақтау қабілеті жақсы , зейіні шоғырланған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі тұйық, көп сөйлемейді, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы  дамыған. Белсенді сөздік қоры орташа.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды  жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі:  есте сақтауы орташа. 
Педагог-логопед:
 Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты,  дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
 Белсенді  сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры орташа.
«Р» дыбыстары қалыптаспаған,дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды
3 сынып оқушысы
Жақанша Аялаға
 МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Жақанша Аяла
Туған жылы, күні, айы: 23.11.2014ж.
Сынып жетекшісі: Жақанша Аяла  2019 қыркүйегінен бастап 1 сыныбына қабылданған болатын. Аяла жалпы оқуға деген қызығушылығы байқалады,қабілеті  жетеді. Ата - ана  тарапынан баланы мәтінді оқу жылдамдығы төмен. Әріптерді,сөздерді,сөйлемдерді жазу үлгісі де дұрыс емес.Сабаққа деген ынтасы орташа.Сабаққа дайындықсыз келеді. Мектепте өзін салмақты ұстайды. Аяланың қиналатын сабағы математика. Көбейту кестесін жатқа білмейді .Бөлу кестесін шатастырады.Күрделі тапсырмаларды орындауға қабілеті жетпейді. 
Педагог-психолог:Есте сақтау қабілеті орташа, зейіні шоғырланбаған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі тұйық, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы  дамыған. Белсенді сөздік қоры жақсы.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті  өте төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды  жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі:  есте сақтауы орташа. 
Педагог-логопед:
 Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты,  дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
 Белсенді  сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры толық қалыптасқан. «Р», «Ж», «Б» дыбыстары қалыптаспаған, дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды
3 сынып оқушысы
  Ризабек Алинұрға
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Ризабек Алинұр 
Туған жылы, күні, айы: 14.08.2013 ж.
Сынып жетекшісі: Алинұр 2019 жылдың 1 қыркүйегінен бастап 1 сыныбына қабылданған болатын. Толық отбасында өсіп жатыр. Отбасында 6 бала бар. Анасы үй шаруасында, әкесі балықшы. Алинұрдың   жазуы төмен. Әріптерді,сандарды өз   мәнінде жазбайды. Оқу жылдамдығы төмен. Жалқаулық басым. Ата- ата тарапынан баласының сабаққа дайындығын қадағалап,жауапкершілікпен қарап,көмектесіп отыру керек.
Педагог-психолог: Есте сақтау қабілеті жақсы, зейіні шоғырланған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі ашық, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы  дамыған. Белсенді сөздік қоры жақсы.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті  өте төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды  жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі:  есте сақтауы орташа. 
Педагог-логопед:
 Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты,  дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
 Белсенді  сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры толық қалыптасқан.   «Р», «Ж», «Б»   дыбыстары қалыптаспаған,дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды
4 сынып оқушысы     
Аскербек Жанайымға
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Аскербек Жанайым
Туған жылы, күні, айы: 14.12.2012
Сынып жетекшісі: 2020 қыркүйегінен бастап 1 сыныбына қабылданған болатын. Аяла жалпы оқуға деген қызығушылығы байқалады,қабілеті  жетеді. Ата - ана  тарапынан баланы мәтінді оқу жылдамдығы төмен. Әріптерді,сөздерді,сөйлемдерді жазу үлгісі де дұрыс емес.Сабаққа деген ынтасы орташа.Сабаққа дайындықсыз келеді. Мектепте өзін салмақты ұстайды. Аяланың қиналатын сабағы математика. Көбейту кестесін жатқа білмейді .Бөлу кестесін шатастырады.Күрделі тапсырмаларды орындауға қабілеті жетпейді. 
Педагог-психолог:Есте сақтау қабілеті орташа, зейіні шоғырланбаған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі тұйық, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы  дамыған. Белсенді сөздік қоры жақсы.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті  өте төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды  жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі:  есте сақтауы орташа. 
Педагог-логопед:
Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты,  дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
 Белсенді  сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры толық қалыптасқан. «Р», «Ж», «Б» дыбыстары қалыптаспаған, дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив