01
ноябрь
2022
Педагог-логопедтің 2022-2023 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
Түсінік хат
Жалпы білім беру мекемелеріндегі оқушылармен коррекциялық құрылым аспектісі әр түрлі сөйлеу бұзылыстары бар балалармен жұмыс жасау білім беру, тәрбиелеу жүйесінің құрамдас бөлігі болып табылады. Логопедиялық, коррекциялық-педагогикалық әсер етулер баладағы сөйлеу бұзылыстарын жою және де мектепте оқу процесінде қиындық тудырмауға болысады. Мақсатқа жету жеке және фронтальды сабақтарда логопедтің түзету жұмысымен жүзеге асырылатын, сонымен қатар сынып жетекшісімен, ата-анасымен бір қалыпты сөйлеу тәртібін құру негізінде шешілетін білім беру, тәрбиелік, түзету мен дамыту әдістерін кеңінен қолданумен қамтамасыз етіледі.
Мақсаты:
Ауызша және жазбаша сөйлеу тілінде бұзылыстары бар балаларға логопедиялық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру, сөйлеу тілі бұзылыстарының алдын алу және түзету жұмыстарын жүргізу.
Міндеттері:
Педагог-логопед: С.Е.Кыдырбекова
Бекітемін______________
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының қараша айына арналған жұмыс жоспары
Бекітемін______________
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының желтоқсан айына арналған жұмыс жоспары
Бекітемін______________
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының қаңтар айына арналған жұмыс жоспары
Бекітемін______________
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының ақпан айына арналған жұмыс жоспары
Бекітемін______________
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының наурыз айына арналған жұмыс жоспар
Бекітемін______________
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының сәуір айына арналған жұмыс жоспар
Бекітемін______________
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының мамыр айына арналған жұмыс жоспары
«Бекітемін»
Мектеп директоры
Ж.К.Төлегенов__________
«___» _________2022ж
А.Байтұрсынов атындағы МДШО бар орта мектебінің 2022-2023 оқу жылына арналған педагог-логопедтің
сабақ кестесі
Педагог-логопед: С.Кыдырбекова
Бекітемін
Мектеп директоры __________
Ж.К.Төлегенов
«А.Байтұрсынов атындағы »МДШО бар орта мектебі
Педагог-логопедтің жұмыс уақытың циклограммасы
2022-2023 оқу жылы
1 сынып оқушысы
Даниял Асылжанға
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Даниял Асылжан
Туған жылы, күні, айы: 31.08.2016
Сынып жетекшісі: Асылжан 2021-2022 жылы даярлық сыныбын аяқтап,2022-2023 оқу жылында 1 сыныбына қабылданған болатын. Әлеуметтік жағдайы жақсы.Толық отбасында тәрбиеленіп жатыр. Отбасында 3 бала , үлкен әпкесі 7сыныпта оқиды,епкесі Айназ 6 сыныпта оқиды. Асылжанның жалпы оқуға деген қызығушылығы байқалады, бірақ қабілеті жетпейді. Ауызша сабақ айтуға тырысады. Шамасы келгенше өлеңді жаттайды..Күрделі тапсырмаларды орындауға қабілеті жетпейді.
Педагог-психолог:Есте сақтау қабілеті төмен, зейіні шоғырланбаған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі тұйық, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы дамыған. Белсенді сөздік қоры жақсы.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті өте төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі: есте сақтауы орташа.
Педагог-логопед:
Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты, дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
Белсенді сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры толық қалыптасқан. Л, Р, дыбыстары қалыптаспаған,дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды.
2 сынып оқушысы
Алдаберген Ахметке
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Алдаберген Ахмет
Туған жылы, күні, айы: 03.01.2015 ж.
Сынып жетекшісі: Ахмет 2021 жылдың қыркүйегінен бастап 1 сыныбына қабылданған болатын. Қазір 2 сыныпта оқушысы. Әлеуметтік жағдайы жақсы.Толық отбасында тәрбиеленіп жатыр. Отбасында 3 бала. Ахметтің жалпы оқуға деген қызығушылығы байқалады, бірақ оқу жылдамдығы төмен. Сабаққа қатысу кезінде белсенділік көрсете алмайды. Ауызша сабақтарды әңгімелеуге, мазмұндауға қиналады. Жазуында әріптерді өз мәнінде жазбайды. Мінезі өте салмақты,көп сөйлемейді, тұйық.
Педагог-психолог:Есте сақтау қабілеті жақсы , зейіні шоғырланған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі тұйық, көп сөйлемейді, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы дамыған. Белсенді сөздік қоры орташа.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі: есте сақтауы орташа.
Педагог-логопед:
Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты, дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
Белсенді сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры орташа.
«Р» дыбыстары қалыптаспаған,дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды
3 сынып оқушысы
Жақанша Аялаға
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Жақанша Аяла
Туған жылы, күні, айы: 23.11.2014ж.
Сынып жетекшісі: Жақанша Аяла 2019 қыркүйегінен бастап 1 сыныбына қабылданған болатын. Аяла жалпы оқуға деген қызығушылығы байқалады,қабілеті жетеді. Ата - ана тарапынан баланы мәтінді оқу жылдамдығы төмен. Әріптерді,сөздерді,сөйлемдерді жазу үлгісі де дұрыс емес.Сабаққа деген ынтасы орташа.Сабаққа дайындықсыз келеді. Мектепте өзін салмақты ұстайды. Аяланың қиналатын сабағы математика. Көбейту кестесін жатқа білмейді .Бөлу кестесін шатастырады.Күрделі тапсырмаларды орындауға қабілеті жетпейді.
Педагог-психолог:Есте сақтау қабілеті орташа, зейіні шоғырланбаған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі тұйық, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы дамыған. Белсенді сөздік қоры жақсы.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті өте төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі: есте сақтауы орташа.
Педагог-логопед:
Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты, дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
Белсенді сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры толық қалыптасқан. «Р», «Ж», «Б» дыбыстары қалыптаспаған, дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды
3 сынып оқушысы
Ризабек Алинұрға
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Ризабек Алинұр
Туған жылы, күні, айы: 14.08.2013 ж.
Сынып жетекшісі: Алинұр 2019 жылдың 1 қыркүйегінен бастап 1 сыныбына қабылданған болатын. Толық отбасында өсіп жатыр. Отбасында 6 бала бар. Анасы үй шаруасында, әкесі балықшы. Алинұрдың жазуы төмен. Әріптерді,сандарды өз мәнінде жазбайды. Оқу жылдамдығы төмен. Жалқаулық басым. Ата- ата тарапынан баласының сабаққа дайындығын қадағалап,жауапкершілікпен қарап,көмектесіп отыру керек.
Педагог-психолог: Есте сақтау қабілеті жақсы, зейіні шоғырланған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі ашық, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы дамыған. Белсенді сөздік қоры жақсы.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті өте төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі: есте сақтауы орташа.
Педагог-логопед:
Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты, дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
Белсенді сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры толық қалыптасқан. «Р», «Ж», «Б» дыбыстары қалыптаспаған,дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды
4 сынып оқушысы
Аскербек Жанайымға
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Аскербек Жанайым
Туған жылы, күні, айы: 14.12.2012
Сынып жетекшісі: 2020 қыркүйегінен бастап 1 сыныбына қабылданған болатын. Аяла жалпы оқуға деген қызығушылығы байқалады,қабілеті жетеді. Ата - ана тарапынан баланы мәтінді оқу жылдамдығы төмен. Әріптерді,сөздерді,сөйлемдерді жазу үлгісі де дұрыс емес.Сабаққа деген ынтасы орташа.Сабаққа дайындықсыз келеді. Мектепте өзін салмақты ұстайды. Аяланың қиналатын сабағы математика. Көбейту кестесін жатқа білмейді .Бөлу кестесін шатастырады.Күрделі тапсырмаларды орындауға қабілеті жетпейді.
Педагог-психолог:Есте сақтау қабілеті орташа, зейіні шоғырланбаған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі тұйық, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы дамыған. Белсенді сөздік қоры жақсы.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті өте төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі: есте сақтауы орташа.
Педагог-логопед:
Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты, дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
Белсенді сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры толық қалыптасқан. «Р», «Ж», «Б» дыбыстары қалыптаспаған, дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды
Жалпы білім беру мекемелеріндегі оқушылармен коррекциялық құрылым аспектісі әр түрлі сөйлеу бұзылыстары бар балалармен жұмыс жасау білім беру, тәрбиелеу жүйесінің құрамдас бөлігі болып табылады. Логопедиялық, коррекциялық-педагогикалық әсер етулер баладағы сөйлеу бұзылыстарын жою және де мектепте оқу процесінде қиындық тудырмауға болысады. Мақсатқа жету жеке және фронтальды сабақтарда логопедтің түзету жұмысымен жүзеге асырылатын, сонымен қатар сынып жетекшісімен, ата-анасымен бір қалыпты сөйлеу тәртібін құру негізінде шешілетін білім беру, тәрбиелік, түзету мен дамыту әдістерін кеңінен қолданумен қамтамасыз етіледі.
Мақсаты:
Ауызша және жазбаша сөйлеу тілінде бұзылыстары бар балаларға логопедиялық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру, сөйлеу тілі бұзылыстарының алдын алу және түзету жұмыстарын жүргізу.
Міндеттері:
- Ауызша және жазбаша сөйлеу тілі бұзылған балаларға диагностика жүргізу.
- Сөйлеу тілі бұзылған балалармен түзету жұмыстарын жүргізе отырып әлеуметтік ортаға бейімдеу.
- Сөйлеу тілі бұзылыстарының алдын ала отырып, түзете-дамыту арқылы білім беру.
№ | Жұмыстың негізгі бағыттары | Іс-шаралар | Орындау мерзімі | Жауаптылар | Қаралды | |
1 | Ұйымдастырушылық бағыты | Жаңа оқу жылына арналған құжаттарды құрастыру | Қыркүйек | Педагог- логопед Педагог-дефектолог | ||
Жылдық жұмыс жоспарын құру. | Қыркүйек | |||||
Жұмыс циклограммасын құру | Қыркүйек | |||||
«Логопедиялық түзету сабақтарына балаларды қабылдау туралы» бұйрық | Қыркүйек | |||||
Оқушылардың жеке құжаттарын жинақтау | Қыркүйек | |||||
Түзете –дамыту сабақ кестесін құру. | Қыркүйек | |||||
Логопед көмегіне жүгінетін оқушыларды есепке алу | Қыркүйек | |||||
Күнделікті сабаққа қатысуы туралы журналға оқушыларды белгілеу | Жыл бойы | |||||
Логопедиялық топтық және жеке сабақ кестесін құру. | Қыркүйек | |||||
Оқушылармен логопедиялық түзету жұмыстарын қалыптастыру | Жыл бойы | |||||
Мектепте медико-психологиялық-педагогикалық консилиумға қатысу. | Қыркүйек Желтоқсан Мамыр | Оқу ісі жөніндегі орынбасары Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Арнайы мамандар Медбике Сынып жетекші Ата-ана | ||||
2 | Диагностикалық бағыты | Бастауыш сыныптарға сабаққа қатысып, жазбаша және ауызша сөйлеу тілінде бұзылысы бар оқушыларды анықтау,оқушылардың дыбысты айтуында, фонематикалық қабылдауымен талдауында,сөйлеу сөзіндегі грамматикалық байланыс құруында, байланыстырып сөйлеуінде бұзушылығы бар оқушыларды анықтау. | Қыркүйек | Педагог-психолог Педагог -логопед Педагог-дефектолог | ||
Оқушыларға жеке дамыту бағдарламасын жасау,бекіту.Ұйымдастыру кезеңі құжаттарды рәсімдеу. | Қыркүйек | Педагог -логопед | ||||
1 сынып оқушыларының оқу және жазу дағдыларын тексеру,оқу және жазу дағдылары бұзылған оқушыларды іріктеу. | Қаңтар | Педагог-психолог Педагог -логопед | ||||
Жеке сөйлеу қартасын толтыру,жалпы анамнез жасау | Қазан | Педагог -логопед | ||||
3 | Түзете – дамыту бағыты | Оқу мен жазуда бұзылысы бар оқушыларға топтық және жеке сабақтар жүргізу. Жеке және топтық түзету жұмыстарын жүргізу. | Жыл бойы | Педагог -логопед | ||
Дыбысты айту бұзылысы бар оқушылармен жұмыс жүргізу. Дыбыстарды қою. | Жыл бойы | Педагог- логопед | ||||
4 5 6 | Ғылыми-әдістемелік жұмыс | |||||
Сөйлеу тілінің бұзылыстары мен оларды диагностикалау жөнінде әдістемелік кітаптарды оқу. | Жыл бойы | Педагог- логопед | ||||
Логопед мұғалімдер мен арнайы педагогтарға арналған семинар-практикумдарға қатысу. | Жылбойы | Педагог- логопед Педагог-дефектолог | ||||
Баспасөзге мақала, сабақтар жариялау. Біліктілікті арттыру курстарынан өту. | Мамыр | Педагог- логопед Педагог-дефектолог | ||||
Түзету жұмыстарының нәтижесіне талдау жүргізу. Әр тоқсанда атқарылған жұмысты талдау. | Әр тоқсан сайын | Педагог- логопед | ||||
Ата-аналармен жұмыс | Ата-аналарды балаларының диагностика қорытындысымен таныстыру. Тексеру нәтижелерімен таныстыру, анамнез жинау. | Қыркүйек | Педагог-логопед Педагог-дефектолог | |||
Ата-аналар жиналасына қатысу. Баяндамалар оқу, кеңес беру. Ата-аналар мен мұғалімдердің сұранысы бойынша. | Жыл бойы | Педагог-психолог Педагог -логопед Педагог-дефектолог | ||||
Ата-аналарды, сынып жетекшілерді оқушылардың нәтижелерімен таныстырып отыру. Түзету жұмыстарымен таныстыру. | Жыл бойы | Педагог -логопед Педагог-дефектолог | ||||
Мектеп ұжымымен жұмыс | Сынып жетекшілерімен бірге балалардағы тіл бұзылыс түрлерін, жазу, оқу бұзылыстарын анықтау. | Қыркүйек | Педагог-дефектолог Педагог -логопед Сынып жетекшілері | |||
Логопед, психолог, әлеуметтік педагог мамандарымен бірлесіп жұмыс жасау. | Жыл бойы | Арнайымамандар | ||||
Логопедия сұрақтары бойынша кеңес беру. | Жыл бойы | Педагог -логопед | ||||
Өз білімін жетілдіру | Жыл бойы | Педагог-дефектолог Педагог -логопед | ||||
7 | Аналитикалық бағыт | Жылдық қорытынды жұмыс есебі, келесі оқу жылына арналған жұмыс жоспарының проектісін қарау. | Мамыр | Педагог-дефектолог Педагог -логопед |
Бекітемін______________
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының қараша айына арналған жұмыс жоспары
Апта | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Қолданылатын әдістемелер түрі | Жауаптылар | Қай жерде қаралады |
І | Әдістемелік ұйымдастырушылық | Оқушылардың сабақтарға қатысуын журналға белгілеу | Арнайы бағдарлама | С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
Оқушылардың зерттеу барысындағы жазбаша жұмыстарын тексеру | Ұйымдастыру | С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс | ||
II | Мұғалімдермен бірлескен іс-әрекет | Мұғалімдерге балалардың сөйлеу тіліндегі кемістіктері жөнінде баяндау | Ұйымдастыру | Педагог-логопед С.Кыдырбекова сынып жетекшілері | Жеке жұмыс |
ІІI | Түзету жұмыстары | Жазбаша сөйлеу тіліндегі ақаулықтарды түзету жолдары. Фонетикалық-фонематикалық | 1.Дыбысты дұрыс қою 2. Басқа дыбыстармен ажырату | 1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналар | Жеке жұмыс |
ІV | Дайындық кезеңі | Жазбаша жазу кемшіліктерін түзету |
| 1сынып, С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының желтоқсан айына арналған жұмыс жоспары
Апта | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Қолданылатын әдістемелер түрі | Жауаптылар | Қай жерде қаралады |
І | Әдістемелік ұйымдастырушылық | Оқушылардың сөйлеу карталарын толтыру | Арнайы бағдарлама | С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
Оқушылардың тексеріс журналына тіркеу | Ұйымдастыру | С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс | ||
II | Мұғалімдермен бірлескен іс-әрекет | Жалпы тіл бұзылыстары бар балалар туралы баяндама оқу | Ұйымдастыру | Педагог-логопед С.Кыдырбекова сынып жетекшілері | Жеке жұмыс |
ІІI | Түзету жұмыстары | Балалармен түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу | Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту | 1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналар | Жеке жұмыс |
ІV | Ауызша және жазбаша сөйлеуінде бұзылыстары бар оқушылармен логопедиялық түзету сабақтарын жүргізу. | Топтық және жеке сабақтар | Педагог – логопед С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының қаңтар айына арналған жұмыс жоспары
Апта | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Қолданылатын әдістемелер түрі | Жауаптылар | Қай жерде қаралады |
І | Әдістемелік ұйымдастырушылық | Ауызша және жазбаша сөйлеу тілін тексеру | Арнайы бағдарлама | С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
Оқушылардың тексеріс журналына тіркеу | Ұйымдастыру | С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс | ||
II | Мұғалімдермен бірлескен іс-әрекет | Мұғалімдерге логопедтік бекіту сағаттары өткізуді тапсыру | Ұйымдастыру | Педагог-логопед С.Кыдырбекова сынып жетекшілері | Жеке жұмыс |
ІІI | Түзету жұмыстары | Диалогтық сөйлеу тілін дамыту | Өз ойын айта білуге, сұрақ жауап арқылы қарым қатынасқа түсе білуге үйрету | 1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналар | Жеке жұмыс |
ІV | Жекелей түзету бағдарламасы бар балалармен жұмыс | Лексико грамматикалық сөздік қорын молайту, дыбыс айту кезіндегі қателіктерді түзеу | Педагог – логопед С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының ақпан айына арналған жұмыс жоспары
Апта | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Қолданылатын әдістемелер түрі | Жауаптылар | Қай жерде қаралады |
І | Әдістемелік ұйымдастырушылық | Жеке және топтық сабақтарға оқушылардың қатысуын журналға белгілеу | Арнайы бағдарлама | С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
Ауызша және жазбаша сөйлеу тілін тексеру | Ұйымдастыру | С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс | ||
II | Мұғалімдермен бірлескен іс-әрекет | Жалпы тіл бұзылыстары бар балалар туралы баяндама оқу | Ұйымдастыру | Педагог-логопед С.Кыдырбекова сынып жетекшілері | Жеке жұмыс |
ІІI | Түзету жұмыстары | Тұтықпасы бар балалармен жұмыс | Оқушыларды асықпай дұрыс сөйлеуге дағдыландыру, тыныс алу мен ритмикасын түзеу | 1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналар | Жеке жұмыс |
ІV | Сөздік қорын молайту | Диалогтық сөйлеу тілін дамыту | Өз ойын айта білуге, сұрақ жауап арқылы қарым қатынасқа түсе білуге үйрету | Педагог – логопед С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының наурыз айына арналған жұмыс жоспар
Апта | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Қолданылатын әдістемелер түрі | Жауаптылар | Қай жерде қаралады |
І | Әдістемелік ұйымдастырушылық | Оқушыларды жеке және топтық сабақтарға қатысуын журналға белгілеу | Арнайы бағдарлама | С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
II | Мұғалімдермен бірлескен іс-әрекет | Мұғалімдерге балалардың сөйлеу тіліндегі кемістіктері жөнінде баяндау | Балалардың сөйлеу деңгейімен таныстыру | Педагог-логопед С.Кыдырбекова сынып жетекшілері | Жеке жұмыс |
ІІI | Түзету жұмыстары | Оқу және жазу бұзылысы бар балалармен жұмыс | Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту | 1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналар | Жеке жұмыс |
ІV | Сөздік қорын молайту | Дауыс екпінімен жұмыс. Дауыс екпінін сақтай білуге және сөзді дұрыс айтуға дағдыландыру. | Жеке сабақтар | Педагог – логопед С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
V | Кеңес беру іс-әрекеті | Тіл кемістігі бар балаларды оқытуда оларға ерекше назармен ыңғай жасаукеректілігі туралы мағлұмат беру | Мұғалімдерге | Педагог – логопед С.Кыдырбекова |
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының сәуір айына арналған жұмыс жоспар
Апта | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Қолданылатын әдістемелер түрі | Жауаптылар | Қай жерде қаралады |
І | Әдістемелік ұйымдастырушылық | Оқушылардың сөйлеу карталарын толтыру | Арнайы бағдарлама | С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
Оқушылардың тексеріс журналына тіркеу | Ұйымдастыру | С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс | ||
II | Мұғалімдермен бірлескен іс-әрекет | Жалпы тіл бұзылыстары бар балалар туралы баяндама оқу | Ұйымдастыру | Педагог-логопед С.Кыдырбекова сынып жетекшілері | Жеке жұмыс |
ІІI | Түзету жұмыстары | Балалармен түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу | Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту | 1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналар | Жеке жұмыс |
ІV | Ауызша және жазбаша сөйлеуінде бұзылыстары бар оқушылармен логопедиялық түзету сабақтарын жүргізу. | Топтық және жеке сабақтар | Педагог – логопед С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
«Ахмет Байтұрсынов атындағы
МДШО бар орта мектебінің» директоры
Ж.К. Төлегенов
Логопед маманының мамыр айына арналған жұмыс жоспары
Апта | Жұмыс бағыты | Жұмыс түрі | Қолданылатын әдістемелер түрі | Жауаптылар | Қай жерде қаралады |
І | Әдістемелік ұйымдастырушылық | Оқушылардың сөйлеу карталарын толтыру | Арнайы бағдарлама | С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
Оқушылардың тексеріс журналына тіркеу | Ұйымдастыру | С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс | ||
II | Мұғалімдермен бірлескен іс-әрекет | Жалпы тіл бұзылыстары бар балалар туралы баяндама оқу | Ұйымдастыру | Педагог-логопед С.Кыдырбекова сынып жетекшілері | Жеке жұмыс |
ІІI | Түзету жұмыстары | Балалармен түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу | Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту | 1- 4 сынып, сынып жетекшілер, ата-аналар | Жеке жұмыс |
ІV | Ауызша және жазбаша сөйлеуінде бұзылыстары бар оқушылармен логопедиялық түзету сабақтарын жүргізу. | Топтық және жеке сабақтар | Педагог – логопед С.Кыдырбекова | Жеке жұмыс |
Мектеп директоры
Ж.К.Төлегенов__________
«___» _________2022ж
А.Байтұрсынов атындағы МДШО бар орта мектебінің 2022-2023 оқу жылына арналған педагог-логопедтің
сабақ кестесі
№ | Оқушының аты-жөні | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма |
1 | Даниял Асылжан | 15:30-16:15 | 15:30-16:15 | |||
2 | Алдаберген Ахмет | 10:30-11:15 | 10:00-10:45 | |||
3 | Ризабек Алинұр | 10:00-10:45 | 10:00-10:45 | |||
4 | Аскербек Жанайым | 15:00-15:45 | 15:30-16:15 | |||
5 | Жақанша Аяла Асқарқызы | 09:30-10:15 | 09:00-09:45 |
Бекітемін
Мектеп директоры __________
Ж.К.Төлегенов
«А.Байтұрсынов атындағы »МДШО бар орта мектебі
Педагог-логопедтің жұмыс уақытың циклограммасы
2022-2023 оқу жылы
Күні | Сағаты | Жұмыстың тақырыбы | Сынып | ||
Дүйсенбі | 9.00-09.30 | Ата-аналармен жеке кеңес беру жұмыстары | |||
9.30-13.00 | Сабақ кестесі бойыншажеке түзете –дамытушылық логопедиялық сабақтарын өткізу | 1,2,3,4- сыныптары. | |||
13.00-14.00 | Түскі үзіліс | ||||
14.00-17.00 | Құжаттармен жұмыс жасау | ||||
Сейсенбі | 9.00-09.30 | Ата-аналармен жеке кеңес беру жұмыстары | |||
9.30-13.00 | Сабақ кестесі жеке түзете –дамытушылық логопедиялық сабақтарын өткізу | 1,2,3,4-сыныптары. | |||
13.00-14.00 | Түскі үзіліс | ||||
14.00-17.00 | Құжаттармен жұмыс жасау | ||||
Сәрсенбі | 9.00-09.30 | Ата-аналармен жеке кеңес беру жұмыстары | |||
9.30-13.00 | Сабақ кестесі жеке түзете –дамытушылық логопедиялық сабақтарын өткізу | 1,2,3,4-сыныптары. | |||
13.00-14.00 | Түскі үзіліс | ||||
14.00-17.00 | Құжаттармен жұмыс жасау | ||||
Бейсенбі | 9.00-09.30 | Ата-аналармен жеке кеңес беру жұмыстары | |||
9.30-13.00 | Сабақ кестесі жеке түзете – дамытушылық логопедиялық сабақтарын өткізу | 1,2,3,4- сыныптары. | |||
13.00-14.00 | Түскі үзіліс | ||||
14.00-17.00 | Құжаттармен жұмыс жасау | ||||
Жұма | 9.00-9.30 | Құжаттармен жұмыс жасау | |||
9.30-13.00 | Сабақ кестесі жеке түзете –дамытушылық логопедиялық сабақтарын өткізу | 1,2,3,4- сыныптары. | |||
13.00-14.00 | Түскі үзіліс | ||||
14.00-17.00 | Құжаттармен жұмыс жасау | ||||
Даниял Асылжанға
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Даниял Асылжан
Туған жылы, күні, айы: 31.08.2016
Сынып жетекшісі: Асылжан 2021-2022 жылы даярлық сыныбын аяқтап,2022-2023 оқу жылында 1 сыныбына қабылданған болатын. Әлеуметтік жағдайы жақсы.Толық отбасында тәрбиеленіп жатыр. Отбасында 3 бала , үлкен әпкесі 7сыныпта оқиды,епкесі Айназ 6 сыныпта оқиды. Асылжанның жалпы оқуға деген қызығушылығы байқалады, бірақ қабілеті жетпейді. Ауызша сабақ айтуға тырысады. Шамасы келгенше өлеңді жаттайды..Күрделі тапсырмаларды орындауға қабілеті жетпейді.
Педагог-психолог:Есте сақтау қабілеті төмен, зейіні шоғырланбаған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі тұйық, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы дамыған. Белсенді сөздік қоры жақсы.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті өте төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі: есте сақтауы орташа.
Педагог-логопед:
Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты, дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
Белсенді сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры толық қалыптасқан. Л, Р, дыбыстары қалыптаспаған,дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды.
2 сынып оқушысы
Алдаберген Ахметке
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Алдаберген Ахмет
Туған жылы, күні, айы: 03.01.2015 ж.
Сынып жетекшісі: Ахмет 2021 жылдың қыркүйегінен бастап 1 сыныбына қабылданған болатын. Қазір 2 сыныпта оқушысы. Әлеуметтік жағдайы жақсы.Толық отбасында тәрбиеленіп жатыр. Отбасында 3 бала. Ахметтің жалпы оқуға деген қызығушылығы байқалады, бірақ оқу жылдамдығы төмен. Сабаққа қатысу кезінде белсенділік көрсете алмайды. Ауызша сабақтарды әңгімелеуге, мазмұндауға қиналады. Жазуында әріптерді өз мәнінде жазбайды. Мінезі өте салмақты,көп сөйлемейді, тұйық.
Педагог-психолог:Есте сақтау қабілеті жақсы , зейіні шоғырланған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі тұйық, көп сөйлемейді, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы дамыған. Белсенді сөздік қоры орташа.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі: есте сақтауы орташа.
Педагог-логопед:
Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты, дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
Белсенді сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры орташа.
«Р» дыбыстары қалыптаспаған,дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды
3 сынып оқушысы
Жақанша Аялаға
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Жақанша Аяла
Туған жылы, күні, айы: 23.11.2014ж.
Сынып жетекшісі: Жақанша Аяла 2019 қыркүйегінен бастап 1 сыныбына қабылданған болатын. Аяла жалпы оқуға деген қызығушылығы байқалады,қабілеті жетеді. Ата - ана тарапынан баланы мәтінді оқу жылдамдығы төмен. Әріптерді,сөздерді,сөйлемдерді жазу үлгісі де дұрыс емес.Сабаққа деген ынтасы орташа.Сабаққа дайындықсыз келеді. Мектепте өзін салмақты ұстайды. Аяланың қиналатын сабағы математика. Көбейту кестесін жатқа білмейді .Бөлу кестесін шатастырады.Күрделі тапсырмаларды орындауға қабілеті жетпейді.
Педагог-психолог:Есте сақтау қабілеті орташа, зейіні шоғырланбаған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі тұйық, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы дамыған. Белсенді сөздік қоры жақсы.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті өте төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі: есте сақтауы орташа.
Педагог-логопед:
Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты, дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
Белсенді сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры толық қалыптасқан. «Р», «Ж», «Б» дыбыстары қалыптаспаған, дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды
3 сынып оқушысы
Ризабек Алинұрға
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Ризабек Алинұр
Туған жылы, күні, айы: 14.08.2013 ж.
Сынып жетекшісі: Алинұр 2019 жылдың 1 қыркүйегінен бастап 1 сыныбына қабылданған болатын. Толық отбасында өсіп жатыр. Отбасында 6 бала бар. Анасы үй шаруасында, әкесі балықшы. Алинұрдың жазуы төмен. Әріптерді,сандарды өз мәнінде жазбайды. Оқу жылдамдығы төмен. Жалқаулық басым. Ата- ата тарапынан баласының сабаққа дайындығын қадағалап,жауапкершілікпен қарап,көмектесіп отыру керек.
Педагог-психолог: Есте сақтау қабілеті жақсы, зейіні шоғырланған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі ашық, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы дамыған. Белсенді сөздік қоры жақсы.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті өте төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі: есте сақтауы орташа.
Педагог-логопед:
Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты, дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
Белсенді сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры толық қалыптасқан. «Р», «Ж», «Б» дыбыстары қалыптаспаған,дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды
4 сынып оқушысы
Аскербек Жанайымға
МІНЕЗДЕМЕ
Оқушы туралы жалпы мәлімет:
Оқушының аты-жөні: Аскербек Жанайым
Туған жылы, күні, айы: 14.12.2012
Сынып жетекшісі: 2020 қыркүйегінен бастап 1 сыныбына қабылданған болатын. Аяла жалпы оқуға деген қызығушылығы байқалады,қабілеті жетеді. Ата - ана тарапынан баланы мәтінді оқу жылдамдығы төмен. Әріптерді,сөздерді,сөйлемдерді жазу үлгісі де дұрыс емес.Сабаққа деген ынтасы орташа.Сабаққа дайындықсыз келеді. Мектепте өзін салмақты ұстайды. Аяланың қиналатын сабағы математика. Көбейту кестесін жатқа білмейді .Бөлу кестесін шатастырады.Күрделі тапсырмаларды орындауға қабілеті жетпейді.
Педагог-психолог:Есте сақтау қабілеті орташа, зейіні шоғырланбаған. Сыныптастары және ұстаздарымен қарым – қатынасы жақсы қалыптасқан. Оқушы ашушаң емес, мінезі тұйық, көңіл-күйі тұрақты. Өзіне-өзі қызмет көрсетуі жақсы дамыған. Белсенді сөздік қоры жақсы.
Зейін ерекшеліктері: зейіні шашыраңқы, бір тапсырмадан екінші тапсырмаға ауысу қабілеті өте төмен.
Қабылдаудың ерекшелігі мен ой танымы: қоршаған орта жайлы түсінігі жақсы, суреттің мазмұнын түсініп айтып бере алады, мәтін мазмұнын өздігінен түсіне алады, ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында заттарды салыстыра алады, заттарды жүйелеу және жалпылауға деген білігі төмен, ойлау шапшаңдылығы өте баяу.
Естің ерекшелігі: есте сақтауы орташа.
Педагог-логопед:
Сөйлеу тілі аппаратының жағдайы: «қоян ерін», артикуляциялық аппараттың икемділігі қалыпты, дауыс темпі орташа, тіл асты желбезегі қалыпты.
Белсенді сөйлеу тілі - жас нормасына қалыптасқан, берілген қарапайым нұсқауларды түсінеді,топтастыра алады. Байланыстырып сөйлеу тілі дамыған сөздік қоры толық қалыптасқан. «Р», «Ж», «Б» дыбыстары қалыптаспаған, дұрыс айта алмайды.
Есепке ата-анасы және сынып жетекшісінің сұранысы бойынша алынды