А.Байтұрсынов атындағы орта мектеп https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/ ru А.Байтұрсынов атындағы орта мектеп DataLife Engine Ашық сабақтың тақырыбы: М.Қабанбай "Бауыр" әңгімесі әдебиет пәнінің мұғалімі Мырзанова Гульден https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/97-myrzanova-gulden-ashy-sabaty-tayryby-mabanbaj-bauyr-gmes.html https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/97-myrzanova-gulden-ashy-sabaty-tayryby-mabanbaj-bauyr-gmes.html
]]>

]]>
admin Wed, 13 Mar 2024 15:30:56 +0600
Коучинг тақырыбы: «Білім беруді нәтижеге бағыттау арқылы, білім сапасын арттыру жолдары» https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/96-kouching-tayryby-blm-berud-ntizhege-bayttau-aryly-blm-sapasyn-arttyru-zholdary.html https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/96-kouching-tayryby-blm-berud-ntizhege-bayttau-aryly-blm-sapasyn-arttyru-zholdary.html Коучингтің мақсаты: Білім беру сапасы мен деңгейі жан-жақты заманауи әдіс-тәсілдер арқылы бағыттау


]]>
Коучингтің мақсаты: Білім беру сапасы мен деңгейі жан-жақты заманауи әдіс-тәсілдер арқылы бағыттау


]]>
admin Mon, 12 Feb 2024 15:05:53 +0600
Коучинг тақырыбы: Оқыту үдерісін жоспарлауда қалыптастырушы бағалаудың маңызы https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/95-kouching-tayryby-oytu-dersn-zhosparlauda-alyptastyrushy-baalaudy-mayzy.html https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/95-kouching-tayryby-oytu-dersn-zhosparlauda-alyptastyrushy-baalaudy-mayzy.html Мақсаты:Оқушыларды бағалауда, бағалау әдіс тәсілдеріне   ерекше назар аударуларына ықпал ете отырып  қалыптастырушы бағалауды  жүйелі пайдаланушыларына дағдыландыру. Оқушылардың оқуын жақсарту үшін  мұғалімдердің әрбір сабақта қалыптастырушы бағалауды, кері байланыстың  түрлерін үздіксіз жүріп отыруына  ықпал ету


]]>
Мақсаты:Оқушыларды бағалауда, бағалау әдіс тәсілдеріне   ерекше назар аударуларына ықпал ете отырып  қалыптастырушы бағалауды  жүйелі пайдаланушыларына дағдыландыру. Оқушылардың оқуын жақсарту үшін  мұғалімдердің әрбір сабақта қалыптастырушы бағалауды, кері байланыстың  түрлерін үздіксіз жүріп отыруына  ықпал ету


]]>
admin Mon, 12 Feb 2024 14:59:33 +0600
Тренинг: «Сенім – менің серігім» https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/pedagog-psiholog-zhmysy/psihologijaly-tzetu/94-trening-senm-men-sergm.html https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/pedagog-psiholog-zhmysy/psihologijaly-tzetu/94-trening-senm-men-sergm.html Сәлеметсіздер ме! Кіріспе сөзді қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев өлеңімен бастағымыз келеді:Сенбе жұртқа, тұрса да қанша мақтап
Әуре етеді, ішіне қулық сақтап.
Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,
Ақылың мен еңбегің екі жақтап.
Мақсаты:
•Өздеріне деген сенімділіктерін арттыру, мақсаткерлік, кешірімділік туралы ойларын жетілдіру
•Оқушыларды өзара сенімділікке үйрету,
• Стрестік қалыптан арылту,
•Топтың бір-біріне деген қарым-қатынасын нығайту.
Қажетті құрал жабдықтар: Ақ парақ, қаламсап, жапсырма қағаздар, үнтаспа.
1.«Досым қалың қалай…….?» жаттығуы.
Жаттығудың мақсаты: Оқушылардың көңіл - күйін көтеру, бір-бірімен қарым-қатынасын нығайту.
Шарты:
Қатысушылар дөңгелене тұрып, бір-бірлеріне доп лақтыра отырып сұрақ қояды. Допты алған оқушы сұраққа жауап беріп, келесі адамға допты сұрақ қоя отырып лақтырады.
2. «Өміршеңдік ережесі»
Әр адамның ережесі - өз жүрек қалауымен жүру және батыл әрекет жасау. Сол сияқты иығыңды тіктеп, жарқын көңілмен іштей табысқа жетуге талаптанып, өміршеңдік ережелерін айтайық:
1.Жігер деген- Мен. 2. Күш деген- Мен. 3. Махаббат деген- Мен. 4. Кешірім деген- Мен. 5. Жасөспірім деген- Мен. 6. Жастық шақ деген- Мен. 7. Денсаулық деген- Мен. 8. Адалдық деген- Мен. 9. Жарқындылық деген- Мен. 10. Ғажайып деген-Мен.
Хормен: Бәрі маған байланысты, Бәрі менің қолымда.
3. «Сенімділік» жаттығуы.
Мақсаты: Оқушыларды стрестік жағдайдан арылтып, сенімділікке үйрету.
Шарты: Оқушыларға бос ақ парақ таратылады. Сол парақты қаламсаппен теңдей екіге бөлу ұсынылады. Ол бөліктерді 1,2 деп белгілеп бірінші бөлікке жағымды қасиеттерін,екінші бөлікке жағымсыз қасиеттерін жазу керек те, ортасынан қырқылып алынады. Жағымды қасиеттерін өзінде қалдырып, жағымсыздарын қатты мыжып, қоқыс жәшігіне салады.
4.Жаттығу «Мен саған сенімдімін...»
Мақсаты: өзгелерге сенім білдіру, өзара сенімділікті дамыту.
Ойыншылар жұп болып бірігіп, бір-біріне қарама-қарсы отырып, жай көздеріне қарап, үнсіз уақыттан кейін кезекпен мынандай фразалы сөзді аяқтау:
•«Мен саған сенімдімін, сен...»
•Талдау: сөйлемді аяқтау оңай болды ма, әлде қиын болды ма?
•Сенімді сөзді естігенде өзіңізді қалай сезіндіңіз?

5. «Ақиқат орындығы» жаттығуы
Мақсаты: студенттердің қорқыныштары мен стрестерінен арылту, ашық болуға шақыру.
Алдарыңызда карточкалар жиыны тұр. Енді сіздер кезекпен ортаға шығып, аяқталамаған сөйлемдерге жауап берулеріңіз керек.
Карточкадағы сөйлемдер:

•Ең үлкен қорқыныш бұл - ...
•Мен мынадай адамдарға сенбеймін...
•Мен ренжимін, егер...
•Мен ұмытпаймын егер...
•Маған көңілсіз, егер...
•Егер маған дауыс көтерсе, мен...
•Егер мен сенімсіз болсам...

Сөйлемді аяқтағанда қандай сезімде болғандығы жайлы сұралады. Бұл сәтте қолдау мен сүйенішті қажет етеді.
6. «Қасиеттер жәрмеңкесі» жаттығуы
Оқушылар екі бағанаға бөлінген ақ парақ беріледі. І бағанаға «сатамын», ІІ бағанаға «сатып аламын» деген сөздер жазылады. Музыка ойналады. Оқушылар өз бойларындағы қандай қасиеттерді сатқылары келеді және қандай қасиеттерді сатып алғылары келетіндіктерін қағазға түсіреді.
Жазып болған соң парақты кеуделеріне ұстап тұрып, өзара сатуға ұсынылған қасиеттермен танысады.
-Қандай қасиеттер көбірек сатылуға ұсынылды?
-Не себепті сатып алғымыз келеді?
-Не себепті сатқың келеді? Сұрақтары бойынша ойынды аяқтаймыз.

7. «Қошеметтер» жаттығуы
Мақсаты: Қатысушыларды бір-бірін қошеметтеуге баулу.
Нұсқау: өз жандарыңызда отырған жолдастарыңызға қошемет сөз айтып шығасыздар. Мүмкін өз қошметіңізді бір сөзбен немесе бірнеше сөзбен жеткізерсіз, өз еркіңізде. Қошемет алған адам өз алғысын білдіреді.
Талдау: Қошемет айтқан жеңіл ме әлде оны қабылдаған жеңіл ме?
Қорытынды.
Күн сайын биіктеген әр сатымыз,
Біздің бір тілегіміз, мақсатымыз.
Әрдайым ашық болсын аспанымыз,
Сеніммен шыға берсін жақсы атымыз! - дегендей қаламгеріміздің өлең жолдарына назар аударайық! Егер өмірде өзіңе-өзің сенімді болғың келсе,өмірмен бетпе бет кездесуден қорықпа, үнемі өмір сынағының әр түрінен қашқақтап, жеңілдікпен өтірік көңіл көтеруді пайдалансаң, кезең-кезең проблема туындай береді, өзіңмен-өзің әлектене бересің. Сондықтан өмірдің қиындығын қасқайып қарап қабылда. Жеңіл жол іздеме, қиындықпен күрес. Осының өзі саған өзіңе деген сенімділік әкеледі, - дей келе бүгінгі тренинг сабағымызды аяқтаймыз.
Қорытынды бөлімінде студенттер тренинг-сабақтан алған әсерлерімен смайлдар арқылы бөліседі.]]>
Сәлеметсіздер ме! Кіріспе сөзді қазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев өлеңімен бастағымыз келеді:Сенбе жұртқа, тұрса да қанша мақтап
Әуре етеді, ішіне қулық сақтап.
Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,
Ақылың мен еңбегің екі жақтап.
Мақсаты:
•Өздеріне деген сенімділіктерін арттыру, мақсаткерлік, кешірімділік туралы ойларын жетілдіру
•Оқушыларды өзара сенімділікке үйрету,
• Стрестік қалыптан арылту,
•Топтың бір-біріне деген қарым-қатынасын нығайту.
Қажетті құрал жабдықтар: Ақ парақ, қаламсап, жапсырма қағаздар, үнтаспа.
1.«Досым қалың қалай…….?» жаттығуы.
Жаттығудың мақсаты: Оқушылардың көңіл - күйін көтеру, бір-бірімен қарым-қатынасын нығайту.
Шарты:
Қатысушылар дөңгелене тұрып, бір-бірлеріне доп лақтыра отырып сұрақ қояды. Допты алған оқушы сұраққа жауап беріп, келесі адамға допты сұрақ қоя отырып лақтырады.
2. «Өміршеңдік ережесі»
Әр адамның ережесі - өз жүрек қалауымен жүру және батыл әрекет жасау. Сол сияқты иығыңды тіктеп, жарқын көңілмен іштей табысқа жетуге талаптанып, өміршеңдік ережелерін айтайық:
1.Жігер деген- Мен. 2. Күш деген- Мен. 3. Махаббат деген- Мен. 4. Кешірім деген- Мен. 5. Жасөспірім деген- Мен. 6. Жастық шақ деген- Мен. 7. Денсаулық деген- Мен. 8. Адалдық деген- Мен. 9. Жарқындылық деген- Мен. 10. Ғажайып деген-Мен.
Хормен: Бәрі маған байланысты, Бәрі менің қолымда.
3. «Сенімділік» жаттығуы.
Мақсаты: Оқушыларды стрестік жағдайдан арылтып, сенімділікке үйрету.
Шарты: Оқушыларға бос ақ парақ таратылады. Сол парақты қаламсаппен теңдей екіге бөлу ұсынылады. Ол бөліктерді 1,2 деп белгілеп бірінші бөлікке жағымды қасиеттерін,екінші бөлікке жағымсыз қасиеттерін жазу керек те, ортасынан қырқылып алынады. Жағымды қасиеттерін өзінде қалдырып, жағымсыздарын қатты мыжып, қоқыс жәшігіне салады.
4.Жаттығу «Мен саған сенімдімін...»
Мақсаты: өзгелерге сенім білдіру, өзара сенімділікті дамыту.
Ойыншылар жұп болып бірігіп, бір-біріне қарама-қарсы отырып, жай көздеріне қарап, үнсіз уақыттан кейін кезекпен мынандай фразалы сөзді аяқтау:
•«Мен саған сенімдімін, сен...»
•Талдау: сөйлемді аяқтау оңай болды ма, әлде қиын болды ма?
•Сенімді сөзді естігенде өзіңізді қалай сезіндіңіз?

5. «Ақиқат орындығы» жаттығуы
Мақсаты: студенттердің қорқыныштары мен стрестерінен арылту, ашық болуға шақыру.
Алдарыңызда карточкалар жиыны тұр. Енді сіздер кезекпен ортаға шығып, аяқталамаған сөйлемдерге жауап берулеріңіз керек.
Карточкадағы сөйлемдер:

•Ең үлкен қорқыныш бұл - ...
•Мен мынадай адамдарға сенбеймін...
•Мен ренжимін, егер...
•Мен ұмытпаймын егер...
•Маған көңілсіз, егер...
•Егер маған дауыс көтерсе, мен...
•Егер мен сенімсіз болсам...

Сөйлемді аяқтағанда қандай сезімде болғандығы жайлы сұралады. Бұл сәтте қолдау мен сүйенішті қажет етеді.
6. «Қасиеттер жәрмеңкесі» жаттығуы
Оқушылар екі бағанаға бөлінген ақ парақ беріледі. І бағанаға «сатамын», ІІ бағанаға «сатып аламын» деген сөздер жазылады. Музыка ойналады. Оқушылар өз бойларындағы қандай қасиеттерді сатқылары келеді және қандай қасиеттерді сатып алғылары келетіндіктерін қағазға түсіреді.
Жазып болған соң парақты кеуделеріне ұстап тұрып, өзара сатуға ұсынылған қасиеттермен танысады.
-Қандай қасиеттер көбірек сатылуға ұсынылды?
-Не себепті сатып алғымыз келеді?
-Не себепті сатқың келеді? Сұрақтары бойынша ойынды аяқтаймыз.

7. «Қошеметтер» жаттығуы
Мақсаты: Қатысушыларды бір-бірін қошеметтеуге баулу.
Нұсқау: өз жандарыңызда отырған жолдастарыңызға қошемет сөз айтып шығасыздар. Мүмкін өз қошметіңізді бір сөзбен немесе бірнеше сөзбен жеткізерсіз, өз еркіңізде. Қошемет алған адам өз алғысын білдіреді.
Талдау: Қошемет айтқан жеңіл ме әлде оны қабылдаған жеңіл ме?
Қорытынды.
Күн сайын биіктеген әр сатымыз,
Біздің бір тілегіміз, мақсатымыз.
Әрдайым ашық болсын аспанымыз,
Сеніммен шыға берсін жақсы атымыз! - дегендей қаламгеріміздің өлең жолдарына назар аударайық! Егер өмірде өзіңе-өзің сенімді болғың келсе,өмірмен бетпе бет кездесуден қорықпа, үнемі өмір сынағының әр түрінен қашқақтап, жеңілдікпен өтірік көңіл көтеруді пайдалансаң, кезең-кезең проблема туындай береді, өзіңмен-өзің әлектене бересің. Сондықтан өмірдің қиындығын қасқайып қарап қабылда. Жеңіл жол іздеме, қиындықпен күрес. Осының өзі саған өзіңе деген сенімділік әкеледі, - дей келе бүгінгі тренинг сабағымызды аяқтаймыз.
Қорытынды бөлімінде студенттер тренинг-сабақтан алған әсерлерімен смайлдар арқылы бөліседі.]]>
admin Fri, 08 Dec 2023 13:31:42 +0600
ЖЕТІСТІККЕ ЖЕТУ ЖОЛЫНДАҒЫ ҰСТАНЫМДАР https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/pedagog-psiholog-zhmysy/psihologijaly-kees-beru/93-zhetstkke-zhetu-zholynday-stanymdar.html https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/pedagog-psiholog-zhmysy/psihologijaly-kees-beru/93-zhetstkke-zhetu-zholynday-stanymdar.html · Алдыңа мақсат қою· Сені жетістік күтіп тұрғанына үміттену
· Іске дайын болу
· Адымыңды анық басу
· Алға ұмтылу
· Қорықпау, күмәнданбау
· Көңіліңді тоқ ұстау
· Жаңашыл болу
· Басқалармен кеңесу
· Тәуелсіз болу
· Біртұтасты бөлшектеу
· Жетістіктеріңнің қайдан келуің ұмытпау
Жетістікке жету үшін
· Өз потенциалынды біл
· Өзіңе шектеу қойма
· Өзіңді мойындат
· Сезіміңді сыйла
· Әдетке айналдыр
· Құндылықтарынды таны
Жетістікке жетудің екі жолы бар:
· өз ақылыңды пайдалану
· басқалардың ақылынан пайдалану
Алға мақсат қойғанда:
1. Мақсатыңның пайдасын біл
2. Нені не үшін қалайтыныңды біл
3. Ақылың мен ерік-жігеріңді мақсатыңа жұмса. Ісіңді қадағала және басқар
4. Көп ізден
5. Ақыл мен жүректің шешімін айт
6. Сақ бол
7. Төзімділік таныт
8. Өзгеріске бейімдел
9. Сапаға мән бер
10. Ісіңнің нәтижесін талда
Осыны біл:
Әрбір сәтсіздік тәжірибенді арттырады
Жеткен жетістікті үнемі мақтан тұту оны жаман жолда пайдалану есептеледі.
Есіңде сақта:
· Жетістік тек оза шауып бәйге алуда емес, адамдық қасиетті жоғалтпауда жатыр. Әуелі, адам деген атқа лайық бол, жетістігің адамдығыңмен өлшенсін
· Сені жетістікке жетелейтін сенен басқа ешкім емес,
· Өзіңе деген сенім сені барлық белестерден алып шығады. Өзгеге жалтықтаушы болма, кісілігің қалмайды
· Ең үлкен жетістік – қоғамға пайдалы істі тындыру
· Жетістіктің ең үлкен жауы – “кейін істермін” деп айту
· Жетістікке апаратың жолдан қаймықпау және әрқашан үмітті болу]]>
· Алдыңа мақсат қою· Сені жетістік күтіп тұрғанына үміттену
· Іске дайын болу
· Адымыңды анық басу
· Алға ұмтылу
· Қорықпау, күмәнданбау
· Көңіліңді тоқ ұстау
· Жаңашыл болу
· Басқалармен кеңесу
· Тәуелсіз болу
· Біртұтасты бөлшектеу
· Жетістіктеріңнің қайдан келуің ұмытпау
Жетістікке жету үшін
· Өз потенциалынды біл
· Өзіңе шектеу қойма
· Өзіңді мойындат
· Сезіміңді сыйла
· Әдетке айналдыр
· Құндылықтарынды таны
Жетістікке жетудің екі жолы бар:
· өз ақылыңды пайдалану
· басқалардың ақылынан пайдалану
Алға мақсат қойғанда:
1. Мақсатыңның пайдасын біл
2. Нені не үшін қалайтыныңды біл
3. Ақылың мен ерік-жігеріңді мақсатыңа жұмса. Ісіңді қадағала және басқар
4. Көп ізден
5. Ақыл мен жүректің шешімін айт
6. Сақ бол
7. Төзімділік таныт
8. Өзгеріске бейімдел
9. Сапаға мән бер
10. Ісіңнің нәтижесін талда
Осыны біл:
Әрбір сәтсіздік тәжірибенді арттырады
Жеткен жетістікті үнемі мақтан тұту оны жаман жолда пайдалану есептеледі.
Есіңде сақта:
· Жетістік тек оза шауып бәйге алуда емес, адамдық қасиетті жоғалтпауда жатыр. Әуелі, адам деген атқа лайық бол, жетістігің адамдығыңмен өлшенсін
· Сені жетістікке жетелейтін сенен басқа ешкім емес,
· Өзіңе деген сенім сені барлық белестерден алып шығады. Өзгеге жалтықтаушы болма, кісілігің қалмайды
· Ең үлкен жетістік – қоғамға пайдалы істі тындыру
· Жетістіктің ең үлкен жауы – “кейін істермін” деп айту
· Жетістікке апаратың жолдан қаймықпау және әрқашан үмітті болу]]>
admin Fri, 08 Dec 2023 13:21:30 +0600
Педагог-психолог жұмысы. https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/pedagog-psiholog-zhmysy/92-pedagog-psiholog-zhmysy.html https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/pedagog-psiholog-zhmysy/92-pedagog-psiholog-zhmysy.html Мақсаты:
Оқушылардың әлеуметтік-психо-педагогикалық ерекшеліктерін тексеріп және олардың микроорталығын, өмір сүру жағдайын, қажеттілігі мен қызығушылығын байқап, қиындығы мен проблемалар кезеңінде қолдау көрсету, сондай-ақ мұғалімдермен, ата-аналармен жұмыс жасау. Оқушылар арасындағы буллинг, кибербуллингтің алдын алуға ағартушылық жұмыс жүргізу, психикалық денсаулыққа, репродуктивті денсаулыққа, ментальды денсаулыққа дер кезінде психологиялық көмек көрсету.
Міндеттері:
- оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту;
- отбасылық қолайсыздықты, әлеуметтік жетімдікті, балаларға қатысты зорлық-зомбылықты анықтау және алдын алу, бейәлеуметтік мінез-құлықтың, қадағалаусыз қалудың, оқушылардың құқық бұзушылықтарының алдын алу, салауатты өмір салтын насихаттау;
-білім беру процесіне қатысушылардың барлығының психологиялық-педагогикалық және құқықтық мәдениетін арттыру;
-балаға қауіпсіз эмоционалды жағдай тудыру;
-дамудың әр түрлі кезеңдеріндегі оқушылардың бейімделу процесін қамтамасыз ету;
-кәсіптік бағдар беру жұмыстарын жүргізу.
Психодиагностика
Оқыту мен тәрбиелеудегі себептерді, проблемаларды анықтау мақсатында тұлғаның қасиеттерін психологиялық- педагогикалық зерттеу.
Психологиялық ағарту мен алдын алу
Психологиялық мәдениетті көтеру, психологиялық қызметке проблемалар туралы ақпарат беру. Қоғамдық қауіпті құбылыстар мен аурулардың алдын алу шараларын жоспарлау, білім алушылардың әлеуметтік- психологиялық жат қылықтарының алдын-алу.
Психологиялық түзету
Жеке тұлғаны қалыптастыру үдерісінде қиындықтар, проблемалар, белсенді әсер етушілермен жұмыс
Психологиялық кеңес беру
Білім беру мен оқытуды дамытуға өтініш білдірген ересектер мен балаларға көмек көрсету.]]>
Мақсаты:
Оқушылардың әлеуметтік-психо-педагогикалық ерекшеліктерін тексеріп және олардың микроорталығын, өмір сүру жағдайын, қажеттілігі мен қызығушылығын байқап, қиындығы мен проблемалар кезеңінде қолдау көрсету, сондай-ақ мұғалімдермен, ата-аналармен жұмыс жасау. Оқушылар арасындағы буллинг, кибербуллингтің алдын алуға ағартушылық жұмыс жүргізу, психикалық денсаулыққа, репродуктивті денсаулыққа, ментальды денсаулыққа дер кезінде психологиялық көмек көрсету.
Міндеттері:
- оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау және нығайту;
- отбасылық қолайсыздықты, әлеуметтік жетімдікті, балаларға қатысты зорлық-зомбылықты анықтау және алдын алу, бейәлеуметтік мінез-құлықтың, қадағалаусыз қалудың, оқушылардың құқық бұзушылықтарының алдын алу, салауатты өмір салтын насихаттау;
-білім беру процесіне қатысушылардың барлығының психологиялық-педагогикалық және құқықтық мәдениетін арттыру;
-балаға қауіпсіз эмоционалды жағдай тудыру;
-дамудың әр түрлі кезеңдеріндегі оқушылардың бейімделу процесін қамтамасыз ету;
-кәсіптік бағдар беру жұмыстарын жүргізу.
Психодиагностика
Оқыту мен тәрбиелеудегі себептерді, проблемаларды анықтау мақсатында тұлғаның қасиеттерін психологиялық- педагогикалық зерттеу.
Психологиялық ағарту мен алдын алу
Психологиялық мәдениетті көтеру, психологиялық қызметке проблемалар туралы ақпарат беру. Қоғамдық қауіпті құбылыстар мен аурулардың алдын алу шараларын жоспарлау, білім алушылардың әлеуметтік- психологиялық жат қылықтарының алдын-алу.
Психологиялық түзету
Жеке тұлғаны қалыптастыру үдерісінде қиындықтар, проблемалар, белсенді әсер етушілермен жұмыс
Психологиялық кеңес беру
Білім беру мен оқытуды дамытуға өтініш білдірген ересектер мен балаларға көмек көрсету.]]>
admin Thu, 07 Dec 2023 23:23:18 +0600
Уақытты қалай тиімді пайдалануға болады? https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/pedagog-psiholog-zhmysy/psihologijaly-kees-beru/91-uaytty-alaj-timd-pajdalanua-bolady.html https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/pedagog-psiholog-zhmysy/psihologijaly-kees-beru/91-uaytty-alaj-timd-pajdalanua-bolady.html УАҚЫТТЫ ҚАЛАЙ ТИІМДІ ҚОЛДАНУҒА БОЛАДЫ?
Уақыт. Біз уақытты дұрыс қолдана алмаймыз. Біз оны тек жоғалтуға ғана бармыз. Әрқайсымыз сөткесіне 24 сағат аламыз, бірақ бұл уақытта барлық өздерінің ойлаған нәрселеріне үлгеретін адамдар да болады. Уақыттың шығындалуын үнемдейтін бірнеше әдістерді қолданып көріңіз:

1. Жұмыс тізімін құрыңыз. Оған ең қажетті істейтін нәрселеріңізді белгілеңіз. Сіз қаншалықты алға жылжыдыңыз, бұл таңдануға жағымды әсер болатынын мұқият белгілеңіз.

2. Барлық жұмыстарды сапасы бойынша іріктеңіз: ең бастысы – бірінші кезекте нені істеу керек, шағын бағдарды тезірек, нақты, соңына дейін бос уақытта орындау қажет. Келесі схема бойынша уақытты қалай үнемдеу керектігін көресіз.

3. Артық уәде беруден аулақ болыңыз. Өзіңіздің істей алу мүмкіндігіңізге байланысты бос уақытты қалай тиімді өткізуге болады, бір жағынан қарапайым істі орындауға қанша уақыт жұмсайсыз.

4. Белсенді және өнімді іс-әрекетіңіз арасындағы айырмашылықтарды айыра біліңіз.

Белсенділік (айталық, көпше түрде телефон хабарламалары) барлық жоспарларыңызды ұтымды орындау болып табылады. Өнімділік – таңдалған мақсат бойынша оның дұрыс орындалуы өнімді қорытынды беру қадамы. Тек белсенді болмай, мүмкіндігіңізге байланысты ұтымды істеуге тырысыңыз.

5. Сіз шаршағандықтан өзіңіздің жұмыстарыңызға қатыссыз жиналысқа қатыстыңыз, жиналыста сізге өз қарсылығын білдіргендер болды, жиналыстан кейін қиналғандықтан уақытыңыз да және белсенділігіңіз де төмендеді: жағдайға байланысты уақытты жоғалтқаныңызды талдаңыз. Сіздің ұтымды ісіңіздің және уақытыңыздың төмендеуі қиналғандықтан болды деп есептеңіз. Бұндай уақытты жоғалтудан кейін болашақта бұндай жоғалтудан қашуды ойлаңыз.

6. Өзіңіздің бос уақытыңызға сәйкестендіріп, жұмысыңызды жоспарлаңыз. Сіз өзіңізді демалдыруға және клиенттерді қабылдауға уақытты ұтымды бөліңіз. Есікті жауып, телефонды өшіріп, өз мүмкіндігіңізге байланысты жұмыстарды орындаңыз.

7. Басқа адамдар сияқты өзіңіздің жұмысыңызды бір күн ішінде өнімді орындаңыз. Қиын жағдайда жұмысыңызды, уақытты үнемдей отырып жоспарлаңыз.

8. Өзіңіздің жұмыстарыңыздың аяқталмағанына сеніңіз. Кез келген жұмысты орындауға тырысу қажет. Сіз жұмыстың бір адамға мінсіз орындау керек еместігін түсініңіз. Егер сіз жұмыстың әрбір бөлшектеріне уақытты көп бөлсеңіз, екінші жұмысты орындауға аз уақыт жұмсайсыз. Жұмыс бағыттарыңызды есіңізде ұстаңыз.

9. Шешімі табылмайтын істен қашыңыз. Егер сіз «бос уақытыңыз» болса, өзіңізден қазір не істеу керектігін сұраңыз.

Емтихан тапсырған кезде

Ден қой! Тестілеудің бастапқы бөлімін толтырған соң (бланк толтыру), өзіңе түсініксіз нәрселердің басын ашып алған соң, айналаңдағыларды ұмытуға тырыс. Сені тест тапсырмалары мен тестке берілген уақыт қана қызықтыруы тиіс.

Асықпай тездет! Берілген уақыттың тар шеңбері сенің жауаптарыңның сапасына әсер етпеуі тиіс. Сұраққа жауап берер адында сұрақты екі рет оқып шығып, нені сұрап тұрғанын толық түсінгеніңе көз жеткіз.

Оңайынан баста! Көп ойлануды талап ететін сұрақтарға тоқтамай, өзің жақсы білетін, оңайларынан бастағаның жөн. Сен қобалжудан арылғанда, басының ауырғаны да қойып, жұмыс ритміне енесің. Жүйке жүйесінің мазалауынан арылып, барлық энергияңды қиын сұрақтарға сақтайсың.

Қалдырып кет! Қиын әрі түсініксіз сұрақтарды қалдырып кетуді үйрену керек. Есіңде сақта: мәтінде міндетті түрде сен жауап бере алатын сұрағың табылады.

Сұрақты соңына дейін оқы! Асығыстық тапсырманы «алғашқы сөздерінен» түсініп, соңын өзіңнің ойыңша аяқтауыңа алып келуіне тиісті емес. Бұл оңай сұрақтан қате жіберуге алып келетін жол.

Алдындағы тапсырма туралы ғана ойлан! Жаңа тапсырмаға келгенде алдындағысыны ұмыт. Тестідегі тапсырмалар бір-бірімен байланысты емес,сондықтан алдындағы тапсырмада қолданған білімің келесісін орындауға көмектеспейді, керісінше бөгет болады. Бұл кеңес екінші жағы да бар, мысалы алдыңғы сұрақты білмесең, келесі сұраққа жауапты міндетті түрде білем деген сенімділік береді. Әр жаңа тапсырма – балл жинауға жаңа мүмкіндік деп қарағаның дұрыс.

Кейбір тапсырмалар өз нұсқаларының ішіндегі бұрыс жауаптарын тапсаң да дұрыс жауапты табуға болатындығымен ерекшеленеді.аталған әдіс – бірден бес нұсқа туралы емес, айталық, екі жауап төңірегінде ойлануға мүмкіндік береді.

Екі айналым жоспарла! Берілген уақыт шамаланып қалғанда жауаптарыңды бір қарап шығуға («бірінші айналым»), алғашында қиын болып көрінген тастап кеткен сұрақтарыңа тағы бір оралуыңа («екінші айналым) уақыт қалдыуыңды есептеуің керек.

Тексер! Тапсырмаларға жауаптарыңды қайта тексеруге, ең болмаса көз жүгіртіп өтуге уақыт қалдыр.

Болжа! Егер сен дұрыс жауапты білмесең, интуицияңа сеніңуіңе болады. Онда да ең дұрысқа жақын болуы тиіс деген нұсқасын таңдауға тырыс.

Көңіліңді түсірме! Барлық тапсырманы орындауға тырыс, бірақ тәжірибе бойынша бұл мүмкін емес екендігін естен шығарма. Тест тапсырмалары ең қиын дәрежеге есептелген, және сен орындаған тапсырмалар жақсы деп бағалануы әбден мүмкін. Сәттілік тілейміз!]]>
УАҚЫТТЫ ҚАЛАЙ ТИІМДІ ҚОЛДАНУҒА БОЛАДЫ?
Уақыт. Біз уақытты дұрыс қолдана алмаймыз. Біз оны тек жоғалтуға ғана бармыз. Әрқайсымыз сөткесіне 24 сағат аламыз, бірақ бұл уақытта барлық өздерінің ойлаған нәрселеріне үлгеретін адамдар да болады. Уақыттың шығындалуын үнемдейтін бірнеше әдістерді қолданып көріңіз:

1. Жұмыс тізімін құрыңыз. Оған ең қажетті істейтін нәрселеріңізді белгілеңіз. Сіз қаншалықты алға жылжыдыңыз, бұл таңдануға жағымды әсер болатынын мұқият белгілеңіз.

2. Барлық жұмыстарды сапасы бойынша іріктеңіз: ең бастысы – бірінші кезекте нені істеу керек, шағын бағдарды тезірек, нақты, соңына дейін бос уақытта орындау қажет. Келесі схема бойынша уақытты қалай үнемдеу керектігін көресіз.

3. Артық уәде беруден аулақ болыңыз. Өзіңіздің істей алу мүмкіндігіңізге байланысты бос уақытты қалай тиімді өткізуге болады, бір жағынан қарапайым істі орындауға қанша уақыт жұмсайсыз.

4. Белсенді және өнімді іс-әрекетіңіз арасындағы айырмашылықтарды айыра біліңіз.

Белсенділік (айталық, көпше түрде телефон хабарламалары) барлық жоспарларыңызды ұтымды орындау болып табылады. Өнімділік – таңдалған мақсат бойынша оның дұрыс орындалуы өнімді қорытынды беру қадамы. Тек белсенді болмай, мүмкіндігіңізге байланысты ұтымды істеуге тырысыңыз.

5. Сіз шаршағандықтан өзіңіздің жұмыстарыңызға қатыссыз жиналысқа қатыстыңыз, жиналыста сізге өз қарсылығын білдіргендер болды, жиналыстан кейін қиналғандықтан уақытыңыз да және белсенділігіңіз де төмендеді: жағдайға байланысты уақытты жоғалтқаныңызды талдаңыз. Сіздің ұтымды ісіңіздің және уақытыңыздың төмендеуі қиналғандықтан болды деп есептеңіз. Бұндай уақытты жоғалтудан кейін болашақта бұндай жоғалтудан қашуды ойлаңыз.

6. Өзіңіздің бос уақытыңызға сәйкестендіріп, жұмысыңызды жоспарлаңыз. Сіз өзіңізді демалдыруға және клиенттерді қабылдауға уақытты ұтымды бөліңіз. Есікті жауып, телефонды өшіріп, өз мүмкіндігіңізге байланысты жұмыстарды орындаңыз.

7. Басқа адамдар сияқты өзіңіздің жұмысыңызды бір күн ішінде өнімді орындаңыз. Қиын жағдайда жұмысыңызды, уақытты үнемдей отырып жоспарлаңыз.

8. Өзіңіздің жұмыстарыңыздың аяқталмағанына сеніңіз. Кез келген жұмысты орындауға тырысу қажет. Сіз жұмыстың бір адамға мінсіз орындау керек еместігін түсініңіз. Егер сіз жұмыстың әрбір бөлшектеріне уақытты көп бөлсеңіз, екінші жұмысты орындауға аз уақыт жұмсайсыз. Жұмыс бағыттарыңызды есіңізде ұстаңыз.

9. Шешімі табылмайтын істен қашыңыз. Егер сіз «бос уақытыңыз» болса, өзіңізден қазір не істеу керектігін сұраңыз.

Емтихан тапсырған кезде

Ден қой! Тестілеудің бастапқы бөлімін толтырған соң (бланк толтыру), өзіңе түсініксіз нәрселердің басын ашып алған соң, айналаңдағыларды ұмытуға тырыс. Сені тест тапсырмалары мен тестке берілген уақыт қана қызықтыруы тиіс.

Асықпай тездет! Берілген уақыттың тар шеңбері сенің жауаптарыңның сапасына әсер етпеуі тиіс. Сұраққа жауап берер адында сұрақты екі рет оқып шығып, нені сұрап тұрғанын толық түсінгеніңе көз жеткіз.

Оңайынан баста! Көп ойлануды талап ететін сұрақтарға тоқтамай, өзің жақсы білетін, оңайларынан бастағаның жөн. Сен қобалжудан арылғанда, басының ауырғаны да қойып, жұмыс ритміне енесің. Жүйке жүйесінің мазалауынан арылып, барлық энергияңды қиын сұрақтарға сақтайсың.

Қалдырып кет! Қиын әрі түсініксіз сұрақтарды қалдырып кетуді үйрену керек. Есіңде сақта: мәтінде міндетті түрде сен жауап бере алатын сұрағың табылады.

Сұрақты соңына дейін оқы! Асығыстық тапсырманы «алғашқы сөздерінен» түсініп, соңын өзіңнің ойыңша аяқтауыңа алып келуіне тиісті емес. Бұл оңай сұрақтан қате жіберуге алып келетін жол.

Алдындағы тапсырма туралы ғана ойлан! Жаңа тапсырмаға келгенде алдындағысыны ұмыт. Тестідегі тапсырмалар бір-бірімен байланысты емес,сондықтан алдындағы тапсырмада қолданған білімің келесісін орындауға көмектеспейді, керісінше бөгет болады. Бұл кеңес екінші жағы да бар, мысалы алдыңғы сұрақты білмесең, келесі сұраққа жауапты міндетті түрде білем деген сенімділік береді. Әр жаңа тапсырма – балл жинауға жаңа мүмкіндік деп қарағаның дұрыс.

Кейбір тапсырмалар өз нұсқаларының ішіндегі бұрыс жауаптарын тапсаң да дұрыс жауапты табуға болатындығымен ерекшеленеді.аталған әдіс – бірден бес нұсқа туралы емес, айталық, екі жауап төңірегінде ойлануға мүмкіндік береді.

Екі айналым жоспарла! Берілген уақыт шамаланып қалғанда жауаптарыңды бір қарап шығуға («бірінші айналым»), алғашында қиын болып көрінген тастап кеткен сұрақтарыңа тағы бір оралуыңа («екінші айналым) уақыт қалдыуыңды есептеуің керек.

Тексер! Тапсырмаларға жауаптарыңды қайта тексеруге, ең болмаса көз жүгіртіп өтуге уақыт қалдыр.

Болжа! Егер сен дұрыс жауапты білмесең, интуицияңа сеніңуіңе болады. Онда да ең дұрысқа жақын болуы тиіс деген нұсқасын таңдауға тырыс.

Көңіліңді түсірме! Барлық тапсырманы орындауға тырыс, бірақ тәжірибе бойынша бұл мүмкін емес екендігін естен шығарма. Тест тапсырмалары ең қиын дәрежеге есептелген, және сен орындаған тапсырмалар жақсы деп бағалануы әбден мүмкін. Сәттілік тілейміз!]]>
admin Thu, 07 Dec 2023 23:15:45 +0600
ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТІҢ 2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/pedagog-psiholog-zhmysy/85-ahmet-bajtrsynov-atynday-mdsho-orta-mektebn-pedagog-psihologn-2023-2024-ou-zhylyna-arnalan-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/pedagog-psiholog-zhmysy/85-ahmet-bajtrsynov-atynday-mdsho-orta-mektebn-pedagog-psihologn-2023-2024-ou-zhylyna-arnalan-zhyldy-zhmys-zhospary.html admin Thu, 07 Dec 2023 20:36:07 +0600 Мұғалімдердің сертифмкаттар тізімі https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/62-malmderd-sertifmkattar-tzm.html https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/o-detskom-sade/prepodavateli/62-malmderd-sertifmkattar-tzm.html


































]]>



































]]>
admin Mon, 04 Dec 2023 12:01:32 +0600
Мектеп тарихы https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/o-detskom-sade/nasha-istorija/58-mektep-tarihy.html https://baitursynov-karatal.mektebi.kz/o-detskom-sade/nasha-istorija/58-mektep-tarihy.html Мектеп тарихы
Көпбірлік ауылы Ахмет Байтұрсынов атындағы МДШО бар орта мектебі
Мектеп іргесі ең алғаш 1932 жылы қаланды,осы жылдан бастап 7 жылдық болып құрылы,кейіннен сатылай 10 жылдыққа көтерілді.1957 жылы бұл мектепте С.М.Киров аты берілді.Тәуелдіздіктің алғашқы жылдары бұл мектеп қазақ әдебиетіндегі ұлы тұлғалардың бірі А.Байтұрсыновтың есімі иеленді,яғни 1992 жылы.Ең алғашқы мектепте директорлық қызметке тағайындалған Мақы Шыңғысбаев деген ауыл азаматы болды.Шаяхметова Байман,Омаров Төкен,Жантеміров Отанаман,Саусақбаев Төлеген,Байсүйінова Жайна деген азаматтар мен азаматшалар да директорлық қызметін тізімін жалғастырушылар.Ең алғаш мектеп   бітірген  түлектер; Мұқанов Тұраш,Ахметкерейова  Күләш,Байтуаров Тұрғанбай,Жуанбаев Төлеуқасым,Имашов Сатылхан т.б.Мектеп ең алғаш құрылған күннен бастап, шәкіттерге сапалы білім, саналы тәрбие беруде. Оның ең бір құнды дәлелі жылына екі,үш жылда бір мектепбімізді үздік аттестатқа тәмандаған түлектердің шығуы.Тілге тиек етер болсақ,басы Тұраш   Мұқановтан басталып,өз тобына елімізге елеулі энергетик Кенжемұрат Дүкенбаев, мықты дәрігер Сағат Керімқұлова жоғарғы оқу орнының мұғалімі Жайна Шаймұқанова.
      2022 жылдың қазан айында мектеп өзінің  мерейлі  70 жылдығын   дүбірлетіп тойлап өтті. Шартарапта жүрген  бұрынғы мектеп түлектері бас қосып , мәз болысқан үлкен іс болды . К. Дүкенбаевтің тікелей көмегімен бой көтерген медициналық бөлмеде әлі күнге дейін оқушыларға қалтқысыз қызмет көрсетуде.Беделді түлектердің арқасында мектеп толық комьпютеризацияланды.Технология пәнің толық меңгеру үшін мектепке іс машинасы Кенжемұрат Дүкенбаев сыйға тартты.Осы мектеп түлегі Талдықорган   қаласында  ұстаздық қызмет атқарып жүрген Мият  Көпелбаевтің басшылығымен мектепке домбыра үйірмесі ашылып,жұмыс жүргізілуде.2007 жылдың мамыр айынан бастап мемлекеттік бюджет қаржысының есебінен мектепке күрделі жөңдеу жұмыстары жүргізілді.Жоғары аталған игілікті істердің басы қасында жүрген қазыргі мектеп басшысы білікті мұғалім Жасқайрат Төлегенов мектепте қазіргі таңда  24 мұғалім қалтқысыз қызмет атқарып,200 оқушы сапалы білім алуда.
   Осы мектептен тәлім алған біраз азаматтар еліміздің әр түкпірінде сан алуан қызмет атқарып егемендігіміз енселі болу үшін аянбай еңбек етуде.Жазушылық саланын санлағы жерлесіміз Несіп Жүнісбайұлы осыф қызметтің қазанында бірге қайнап жүрген Жанат Елшібаев,Әміре Әрін,Көбес Ақылбаев облыстық маслихатта маңызды қызмет атқарып жүрген Шырақбай Жылқайдаров сынды асқар таудай азаматтарымызбен біз әрдайым мақтанамыз.Мұндай саңылақтарды білім нәрімен сусындатқан мектептің мерейлі -үстем ,келешегі-кемел. 
]]>
Мектеп тарихы
Көпбірлік ауылы Ахмет Байтұрсынов атындағы МДШО бар орта мектебі
Мектеп іргесі ең алғаш 1932 жылы қаланды,осы жылдан бастап 7 жылдық болып құрылы,кейіннен сатылай 10 жылдыққа көтерілді.1957 жылы бұл мектепте С.М.Киров аты берілді.Тәуелдіздіктің алғашқы жылдары бұл мектеп қазақ әдебиетіндегі ұлы тұлғалардың бірі А.Байтұрсыновтың есімі иеленді,яғни 1992 жылы.Ең алғашқы мектепте директорлық қызметке тағайындалған Мақы Шыңғысбаев деген ауыл азаматы болды.Шаяхметова Байман,Омаров Төкен,Жантеміров Отанаман,Саусақбаев Төлеген,Байсүйінова Жайна деген азаматтар мен азаматшалар да директорлық қызметін тізімін жалғастырушылар.Ең алғаш мектеп   бітірген  түлектер; Мұқанов Тұраш,Ахметкерейова  Күләш,Байтуаров Тұрғанбай,Жуанбаев Төлеуқасым,Имашов Сатылхан т.б.Мектеп ең алғаш құрылған күннен бастап, шәкіттерге сапалы білім, саналы тәрбие беруде. Оның ең бір құнды дәлелі жылына екі,үш жылда бір мектепбімізді үздік аттестатқа тәмандаған түлектердің шығуы.Тілге тиек етер болсақ,басы Тұраш   Мұқановтан басталып,өз тобына елімізге елеулі энергетик Кенжемұрат Дүкенбаев, мықты дәрігер Сағат Керімқұлова жоғарғы оқу орнының мұғалімі Жайна Шаймұқанова.
      2022 жылдың қазан айында мектеп өзінің  мерейлі  70 жылдығын   дүбірлетіп тойлап өтті. Шартарапта жүрген  бұрынғы мектеп түлектері бас қосып , мәз болысқан үлкен іс болды . К. Дүкенбаевтің тікелей көмегімен бой көтерген медициналық бөлмеде әлі күнге дейін оқушыларға қалтқысыз қызмет көрсетуде.Беделді түлектердің арқасында мектеп толық комьпютеризацияланды.Технология пәнің толық меңгеру үшін мектепке іс машинасы Кенжемұрат Дүкенбаев сыйға тартты.Осы мектеп түлегі Талдықорган   қаласында  ұстаздық қызмет атқарып жүрген Мият  Көпелбаевтің басшылығымен мектепке домбыра үйірмесі ашылып,жұмыс жүргізілуде.2007 жылдың мамыр айынан бастап мемлекеттік бюджет қаржысының есебінен мектепке күрделі жөңдеу жұмыстары жүргізілді.Жоғары аталған игілікті істердің басы қасында жүрген қазыргі мектеп басшысы білікті мұғалім Жасқайрат Төлегенов мектепте қазіргі таңда  24 мұғалім қалтқысыз қызмет атқарып,200 оқушы сапалы білім алуда.
   Осы мектептен тәлім алған біраз азаматтар еліміздің әр түкпірінде сан алуан қызмет атқарып егемендігіміз енселі болу үшін аянбай еңбек етуде.Жазушылық саланын санлағы жерлесіміз Несіп Жүнісбайұлы осыф қызметтің қазанында бірге қайнап жүрген Жанат Елшібаев,Әміре Әрін,Көбес Ақылбаев облыстық маслихатта маңызды қызмет атқарып жүрген Шырақбай Жылқайдаров сынды асқар таудай азаматтарымызбен біз әрдайым мақтанамыз.Мұндай саңылақтарды білім нәрімен сусындатқан мектептің мерейлі -үстем ,келешегі-кемел. 
]]>
admin Tue, 28 Nov 2023 17:45:32 +0600